Fotoentusiasten Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Endelig er det noen som tenker på oss som bor utenfor byer og tettsteder. Firstmile er i ferd med å bygge bredbånd der "ingen" andre vil. Dem har også meget bra linjer til konkurranse dyktige priser. Håper virkelig disse begynner å bygge snart. Opp til 10Mb inn/ut http://www.firstmile.no Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 er det sant??? har du hørt om noe som heter SØKEFUNKSJON her? Veldig kjekk. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Beklager at jeg ikke gjorde et søk da....ble bare SÅ glad da jeg fikk linken på mail i dag. Fint om du bruker tiden du bruker på spydige innlegg til noe annet. Skader heller ikke om dette kommer opp igjen slik at enda flere kan lese om dette gode tilbudet. Ikke alle som går inn å leser eldre innlegg. Jo flere kunder jo raskere utbygging! Dette lover godt for oss uten bredbånd. Håper dem prioriterer områder hvor det ikke er bredbånd fra før først. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:51, skrev Cyprez:Beklager at jeg ikke gjorde et søk da....ble bare SÅ glad da jeg fikk linken på mail i dag. Fint om du bruker tiden du bruker på spydige innlegg til noe annet. LOL helt enig! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:10, skrev Fake:er det sant??? har du hørt om noe som heter SØKEFUNKSJON her? Veldig kjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå