sinnaelgen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) er det mulig ? jeg ønsker 1 å kunne ha det vanlig windows bilde ( det jeg har på dataskjermen til vanlig ) på tven - klone modus , men bare deller av dataskjermen vise på tven 2 kunne vise film både på tv og dataskjerm 3 vudrer også mulighetnen til å kunn vise video på tv dataskjermen har det best med 1280x1024 punkters opløsning og tven støtter op til 600x800. bruker jeg clone modus til fil så kommer også menyvalgene i avspilleren opp det er ikke ønskelig skjermkotet er radeon 9600 pro fra sapphire hvordan kan jeg få det til i Catalyst control center ? jeg finne rikke noe valg som passer Endret 28. september 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 først så må du ha kabler for å koble over til tven. så må du finn display tv eller noe slikt i catalyst controlcenter. vist det ikke går skal det gå an å velge force to tv. uansett.. alle punktene ovenfor skal gå med CT Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 den forige dataskjermen (crt) som brukte kunne jeg presse opp i 1024 x 768 punkters opløsning og det gik greit å få vis på tvnen også. nå når jeg bruker 1280 x 1024 så får ikke det vanlig windwos blide plass på tven. jeg bruker clone modus. de andre valgene lar meg bare strekke bilde over 2 skjermer der tven er skjerm nr 2. jeg fant ikke noe valg som gjør at jeg kan kjøre forskjelig opløsnig på begge skjermene og somtidig vise det samme bilde på begger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå