jOOONAS Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei, Når jeg prøver å spille inn lyd med mikrofonen min spiller jeg inn lyder fra pcen og ikke fra andre rariteter rundt meg. Hvordan kan jeg få fikse dette svært irriterende og tidkrevende problemet? Hjertlig hilsen Jonas Endret 29. september 2006 av jOOONAS Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei, Når jeg prøver å spille inn lyd med mikrofonen min spiller jeg inn lyder fra pcen og ikke fra andre rariteter rundt meg. Hvordan kan jeg få fikse dette svært irriterende og tidkrevende problemet? Hjertlig hilsen Jonas 6961099[/snapback] Det var rart. Hmmm... Har du koblet den rett? Rødt inngang. Endret 28. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
jOOONAS Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei, Når jeg prøver å spille inn lyd med mikrofonen min spiller jeg inn lyder fra pcen og ikke fra andre rariteter rundt meg. Hvordan kan jeg få fikse dette svært irriterende og tidkrevende problemet? Hjertlig hilsen Jonas 6961099[/snapback] Det var rart. Hmmm... Har du koblet den rett? Rødt inngang. 6961351[/snapback] Ja, ganske sikker på at det er koblet rett. Jeg fikk dette problemet etter jeg formaterte. har lagt inn lyd drivere Endret 29. september 2006 av jOOONAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå