Civilix Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er en ting som har irritert meg en stund nå i saints row, jeg har kjøpt inn findress men finner ikke noe slips å ha på. Har sett at i multiplayer kan man endre på arbeidsskjota så den får slips, men i singelplayer finner jeg ikke den muligheten. Noen som har funnt slips i singelplayer og kan fortelle meg hvor det kan kjøpes? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 på impressions, slipset er inkludert med en vanlig skjorte med knapper Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 takk for tipset Lurt mye på dette selv hehe Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ah...nå forstår jeg, hadde kjøpt riktig skjorte for lenge siden... Viser seg at det ikke er mulig å ha slips og kjede på samtidig(vertfall ikke kort kjede). Nå ble det litt mer stil over figuren min Takk for hjelpen. Endret 28. september 2006 av Civilix Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Har ikke noe bra kamera så eneste jeg kan få posta er bilde fra telefonen min(som ikke er av den skarpeste modellen). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 stillig, litt sånn agent smith opplegg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå