[FaLcOn] Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg laget en heading med noen linker i photoshop. Denne har jeg slicet opp slik at linkene skal funke. Når jeg lagrer denne danner det seg en mappe som heter "images" og en iexplorer fil. I dreamweaver har jeg laget en "mal" fra før. Altså det som skal være under headingen. Så jeg legger inn headingen som jeg laget i photoshop over malen. Alle linkene jeg slicet opp er der. Så har jeg en annen side som heter index. Har skal jeg ha innholdet som skal være på framsiden som dere vet. Det skal vel gå greit dette? Bruke litt photoshop og litt dreamweaver til å designe siden? Men jeg får ikke dette til å funke når jeg laster opp. Enten er det headingen som jeg laget i photoshop jeg får til å vise, eller så er det malen i dreamweaver jeg får opp (Bildene kommer ikke opp, kun noen kryss) Eneste måten jeg får headingen som jeg laget i photoshop til å vise er å gi navnet index.html, til det "iexplorer" iconet som ble dannet når jeg lagret headingen i photoshop. Så ja.. kaller jeg denne index.html funker headingen. Men da kan jeg ikke laste opp andre index.html fila som malen min ligger på. Er det noen spesiell måte jeg må laste opp på? Håper noen kan hjelpe, om det skjønte hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå