Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Z-5500 og en overklokket pc på lanet !

The Ghost

Anbefalte innlegg

Leste at man maks kunne dra 300W eller 350W, men om Z-5500 er den eneste lydkilden, kommer den da til å trekke for mye strøm eller kan jeg ha med den og en overklokket core 2 duo ?

Er det noen som isåfall kan låne ut et alright headset isåfall ?

Trenger seriøs hjelp.

Takker ;)

*BTW: kommer også til å ha med en LCD som trekker ca. 70-90W og under laod så trekker pc'n mer enn 350W !

HELP

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg var deg ville jeg ikke tenkt så mye på det egentlig.

Du kan bruke opptil 345Watt, det er det som er reglene. Men om naboen, som bare har meg seg en laptop og en extern disk, ikke bruker 350Watt så vil det jo bli litt mer på alle andre på den kursen. Det jeg mener å si er at det jevner seg ut! :)

Lenke til kommentar
Leste at man maks kunne dra 300W eller 350W, men om Z-5500 er den eneste lydkilden, kommer den da til å trekke for mye strøm eller kan jeg ha med den og en overklokket core 2 duo ?

Er det noen som isåfall kan låne ut et alright headset isåfall ?

Trenger seriøs hjelp.

Takker ;)

*BTW: kommer også til å ha med en LCD som trekker ca. 70-90W og under laod så trekker pc'n mer enn 350W !

HELP

6960947[/snapback]

får jeg row og seat nr ditt, så jeg kan inspisere strl på anlegget ditt.. :p security.. ;)

Lenke til kommentar

I tillegg er det ikkje alltid like greit å spele når det er eit par tusen andre rundt deg som produserer lydar.

Eit lite stereo høgtalarsett som du faktisk får plass til er veldig greit til å bruke til bakgrunnsmusikk synest eg, men til spel er headset det beste. Skal jo være ein del nettbutikkar på lanet, kanskje du får kjøpt deg eit bra sett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...