The Ghost Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Leste at man maks kunne dra 300W eller 350W, men om Z-5500 er den eneste lydkilden, kommer den da til å trekke for mye strøm eller kan jeg ha med den og en overklokket core 2 duo ? Er det noen som isåfall kan låne ut et alright headset isåfall ? Trenger seriøs hjelp. Takker *BTW: kommer også til å ha med en LCD som trekker ca. 70-90W og under laod så trekker pc'n mer enn 350W ! HELP Endret 28. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Om jeg var deg ville jeg ikke tenkt så mye på det egentlig. Du kan bruke opptil 345Watt, det er det som er reglene. Men om naboen, som bare har meg seg en laptop og en extern disk, ikke bruker 350Watt så vil det jo bli litt mer på alle andre på den kursen. Det jeg mener å si er at det jevner seg ut! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Så jeg kan ta meg med min Z-5500 uten å bli kastet ut fordi jeg bruker for mye strøm ? Fint Fint Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ganske sikkert! Men om strømmen går flere ganger på din rekke, så vil nok noen bli ganske irritert på høytalerne dine =) Husk å demp det om det skjer ting på scena, eller om noen ber deg om det da Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva skal du med et surround-sett der du har 20cm bak ryggen din til en som sitter bak deg? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva skal du med et surround-sett der du har 20cm bak ryggen din til en som sitter bak deg? 6979644[/snapback] Fordi det er den eneste muligheten jeg har til lyd da headsettet mitt til nesten 500,- ble ødlagt her om dagen og jeg kan ikke spille uten lyd Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Leste at man maks kunne dra 300W eller 350W, men om Z-5500 er den eneste lydkilden, kommer den da til å trekke for mye strøm eller kan jeg ha med den og en overklokket core 2 duo ? Er det noen som isåfall kan låne ut et alright headset isåfall ? Trenger seriøs hjelp. Takker *BTW: kommer også til å ha med en LCD som trekker ca. 70-90W og under laod så trekker pc'n mer enn 350W ! HELP 6960947[/snapback] får jeg row og seat nr ditt, så jeg kan inspisere strl på anlegget ditt.. security.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nja har nå ike reservert plass ennå jeg da Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nja har nå ike reservert plass ennå jeg da 6984060[/snapback] send meg en pm når du har kommet deg inn i halen og rigga opp utstyret.. vurderer nemmelig å kjøpe Z5500 selv, men må se og høre hvordan det spiller først.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Yellowfellow, jeg anbefaler deg å høre på det.. Helt vilt etter min mening! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Av erfaring vil eg anbefale å sjå etter eit nytt headset, eventuelt låne eit. Z-5500-anlegget er jo svært, greit nok at du ikkje må ha med alle høgtalarane, men subwooferen er diger. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan bli litt mye å drasse på ja.. Men få med deg ei tralle eller to! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 I tillegg er det ikkje alltid like greit å spele når det er eit par tusen andre rundt deg som produserer lydar. Eit lite stereo høgtalarsett som du faktisk får plass til er veldig greit til å bruke til bakgrunnsmusikk synest eg, men til spel er headset det beste. Skal jo være ein del nettbutikkar på lanet, kanskje du får kjøpt deg eit bra sett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Sitter nå sammen med 1 annen på rad 20 så du ser meg lett BTW: Har akkurat formatert så du må ta med noe musikk selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg