Gå til innhold

Bærbar pc til 10 000-15 000 til gaming

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg vil selge min stasjonære pc og kjøpe meg en stasjonær pc istedet. Tror dere det er veldig dumt? Tenker litt på også at da kan jeg ta den med meg rundt osv.

Men om noen har tips til bærbar pc til rundt 10-15 000 så please gi meg noen tips. Skal funke smerte fritt på iallefall css. Jeg bryr meg ikke om bråk, vekt osv. Bare ytelse. Vil ha bra/best skjermkort osv.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om jeg vil selge min stasjonære pc og kjøpe meg en stasjonær pc istedet. Tror dere det er veldig dumt? Tenker litt på også at da kan jeg ta den med meg rundt osv.

Men om noen har tips til bærbar pc til rundt 10-15 000 så please gi meg noen tips. Skal funke smerte fritt på iallefall css. Jeg bryr meg ikke om bråk, vekt osv. Bare ytelse. Vil ha bra/best skjermkort osv.

Takker

6960870[/snapback]

anbefaler deg å se på Zepto maskiner på www.netshop.no

:)

Lenke til kommentar

Hei. Mange kraftige maskiner i fra Zepto, men ingen som har 17 tommers skjerm.. veit ikke om det er viktig for deg, men dersom JEG skulle byttet ut min stasjonære måtte det blitt mot en pc med 17 tommers skjerm, med mindre du skal bruke skjermen fra den stasjonære da?

mitt forslag er Denne Hp maskinen.. Koster bare 9200kr, så får du litt til overs :)

hw:

- 7” WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900

- AMD Turion™ 64 X2 1,6 ghz

- 1024 MB DDR2 667 Mhz ram

- 100 GB SATA-harddisk, 5400 rpm

- NVIDIA® GeForce™ Go 7600 256 MB

Mener man får veldig mye for penga her!

Lenke til kommentar

HP dv9074 er vel det beste valget tenker jeg. Ligger litt over 10000. Sikler på denne selv. Den er "Vista ready".

HW:

AMD64 Turion 56ML 2ghz (dual core)

1gb ram

160gb hdd

17" skjerm

nVidia GeForce GO7600 256mb

Om du søker på forumet finner du erfaringer av denne maskinen!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...