CrazyDave Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Lurte litt på hva slags gulv det kommer til å bli på lanet... hørte no snakk om kunstgress... kommer dere til å legge no "plater" over gresset? sånn som de gjorde på tg for et par år sia... tenke på om jeg skulle ta med sparkesykkel, funka fett på tg så lurte på om det var mulighet for det(sparkesykkel) hehe Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det vil bli kunstgress, ingen plater, bare bordplater Og de tviler jeg på at du får lov til å sparke eller gå på. Lenke til kommentar
CrazyDave Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det vil bli kunstgress, ingen plater, bare bordplater Og de tviler jeg på at du får lov til å sparke eller gå på. 6960879[/snapback] hehe... ok var litt kjiiipt da:P men men... tenk på det griset hvis folk kaster tyggis og lignende på gulvet blir den jobben å få opp da... jaja.. dere får vel satse på at folk klarer å opføre seg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Klarer dere ikke å oppføre dere må jeg nok komme med pisken..* Men det er også veldig viktig, at dere IKKE kaster tyggis, søppel generelt o.l. på bakken, det blir kjedelig å ta opp en hel smadret potetgullpose fra gresset (hvis de ikke har maskiner som koster).. Lenke til kommentar
CrazyDave Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 tar med meg søppel poser som jeg kan kaste søppelet mitt i jeg må jo værra litt kul mot de folka som har fått fiksa detta lan`et Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 tar med meg søppel poser som jeg kan kaste søppelet mitt i jeg må jo værra litt kul mot de folka som har fått fiksa detta lan`et 6960974[/snapback] DER har dere den rette innstillingen! Ta med søppelposer og kaste søppel i og være greie mot de som arrangerer Gjør alle det får vi et myemyeMYE triveligere LAN! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ja, på kunstgress kan man ikke akkurat feie over med støvsuger, for da får du med deg mange tonn med gummikuler i tillegg... Dette må håndplukkes, så just one thing to say: Good luck, cheafs! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sant, men tror nok dette er noe som vil skje uansett, vet hvordan det ser ut rundt om kring på lan, f.eks TG, ikke pent akkurat Lenke til kommentar
CrazyDave Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 hvis dere bare hadde vært litt lure så hadde dere lagt no plater over gresset;) så hadde det jo gått mye lettere med rengjøringa også hadde ikke gresset vært like utsatt for å bli øddelaggt... men det er kanskje litt seint å tenke på nå Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvis det er det gresset som er inne i golf hallen vi snakker om, så er ikke det vanlig kunstgress slik som det er på fotballbaner osv. det er mere teppe lignende matte... Lenke til kommentar
CrazyDave Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hvis det er det gresset som er inne i golf hallen vi snakker om, så er ikke det vanlig kunstgress slik som det er på fotballbaner osv. det er mere teppe lignende matte... 6962216[/snapback] er hangar 4 egentlig en golf bane\hall? Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) til daglig så er det Fornebu indor golfcenter som holder til der. en av værdens største innendørs golfsenter. Har vært der endel ganger å slått på drivingrangen... http://www.figc.no/ Endret 28. september 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 det er vel sjelden golfbane inne, er det vel? jeg har alltid trodd det var driving range og div småting.. Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er jo hovedsaklig driving range, men det er også nærspillbane og øvelses felt med sandbunkers og litt annet forskjellig. også civerse golfsimulatorer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg