sogasg Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Lager strømmadepteret til din Xbox 360 mer støy en selve xboxen (når du ikke har spill i)? Vet ikke om det altid har vært slik, men jeg ikke har lagt merke til det. For når jeg slår på xbox 360en min lager strømmadepteret en voldsom "durelyd" som jeg kan høre i hele rommet (ganske iriterende). Lenke til kommentar
3000 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 da er det noe i veien med din. den skal ikke lage noe støy min er lydløs. sjønt den den lagde litt lyd en gang som varte i et min når eg slå den på.. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) kan hende den lager en dure lyd , siden detr tross alt er en "vikla trafo" (mange meter kobbertråd i den) tror egentlig ikke jeg hadde vært så veldig bekymret for den teknologien, det er tross alt det sikkreste vi har. I stedet for de JÆ...... elektoniske trafoene. Men som forrige sa, den skal være stille er den ikke det og ivhertfall ikke bedrer seg etter en stund så kan du ta en tlf og høre med microsoft da. Men husk for at elektrisk utstyr skal brenne så trengs det en "last" ,mangler den inget problem. Og man kan vel knapt si at en 360 er en spesilet stor last. Endret 28. september 2006 av redflame Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Men PSU lager ein stille og behagelig suselyd,om man legger øre intill. Viftene på 360 i standbay overgår den glatt for å si det sånn. Lenke til kommentar
mnx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg kjøpte meg Xbox 360 idag og synes duringen fra konsollen er veldig plagsom. Har trådløs kontroller med batterypack, når denne er koblet til lading og maskinen slås av fortsetter konsollen å dure ganske høyt. Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kjøpte meg Xbox 360 idag og synes duringen fra konsollen er veldig plagsom. Har trådløs kontroller med batterypack, når denne er koblet til lading og maskinen slås av fortsetter konsollen å dure ganske høyt. Skal det være sånn? 7552744[/snapback] ja fordi konsollen fortsetter å lade til kontrollen er fulladet..hvis du tar ut ledningen vil den bli stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå