fredblic Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg har en bærbar datamaskin som ikke vil starte. det skjer absolut ingenting når man trykker på startknappen. jeg har prøvd å ta den i stikkontakten både med og uten batteri. men ingen reaksjon. hva kan være problemet? mvh fredrik Lenke til kommentar
rattamahatta Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Åh! Jeg vet akkurat hva som er galt! Det var nok det at du nevnte at du har prøvd å ta den i stikkontakten, både med og uten batteri, som satte meg på sporet! Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 ja hva er galt da? Lenke til kommentar
rattamahatta Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg har en bil som ikke vil starte. det sjer absolut ingenting når man vrir om nøkkelen. jeg har prøvd å fylle bensin både med og uten olje. men ingen reaksjon. hva kan være problemet? mvh roboto Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jeg har en bil som ikke vil starte. det sjer absolut ingenting når man vrir om nøkkelen. jeg har prøvd å fylle bensin både med og uten olje. men ingen reaksjon. hva kan være problemet? mvh roboto 6961471[/snapback] eh?? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fan så ubrukelig humor om morran da Men si litt mer om datan da....rimelig kort info det du gir gitt Lenke til kommentar
Asekuro Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kan det være at ledningen fra startknappen har løsnet på et eller annet vis? Dette kan jo ha skjedd hvis maskinen har fått seg et dunk e.l. Åpnet min Dell bærbare en gang og oppdaget at det ikke skulle så alt for mye til før ledningene løsnet. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 hmm.. ja det kan godt være.. skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå