NeoID Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg har en laptopp (Tundra 1557) med et Broadcom 440x nettverkskort installert. Alt virka fint når jeg kjøpte maskinen, men plutselig har nettverkskortet blitt ekstremt ustabilt og gjordt meg avhengig av mitt trådløse alternativ... Uansett.. jeg får koblet meg til uten problemer (vanligvis), men etter en stund så kobler den fra (Cable unplugged). Noen ganger så virker det å holde maskinen tippet fremover, men når nettet så går atter en gang er det nesten umulig å få det tilbake. Jeg trodde først at problemet kunne ligge i kabelen eller i selve kontakten, men uansett å mye jeg rister eller dytter på kabelen så får man et stabilt inntrykk av nettverket i første omgang. Jeg har hatt store problemer under LAN (TG06) og det artige er at selv med USB-nettverkskort eller PCMCIA så er feilmeldingen den samme... Noen som aner hva det kan være? Edit: Jeg har også kjørt en test med Broadcom advanced Control Suite, uten å finne noen feil på kortet... Endret 28. september 2006 av NeoID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå