Campin Carl Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Vår guide til et annerledes og bedre desktop er IKKE et enmannsprosjekt, men et sammarbeid mellom ikke mindre enn seks aktive brukere i tråden "XP desktop deskmod". Disse fem er 6374357[/snapback] ja jeg vet det er et litt dårlig gullkorn men skitt au Endret 28. september 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hva er galt med den setningen da? Han sier at guiden er et sammarbeidsprosjekt, og ikke et enmannsprosjekt. Høres helt kurant ut i mine ører. Endret 28. september 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kanskje vedkommende ikke teller med seg selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) men et sammarbeid mellom ikke mindre enn seks aktive brukere i tråden "XP desktop deskmod". Disse fem er EDIT: Til MiSP Endret 28. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) takker og bukker Lakus Endret 29. september 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vår guide til et annerledes og bedre desktop er IKKE et enmannsprosjekt, men et sammarbeid mellom ikke mindre enn seks aktive brukere i tråden "XP desktop deskmod". Disse fem er Han er jo med på det. Hvorfor skulle han skrive seg selv når det er helt åpenbart at han er med? Itj no gullkorn hær, sjøh. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tog 'an. Som Plomma2 sier, han teller jo ikke med seg selv. Men jeg skal gå med på at det var en litt tullete formulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå