Jernlov Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei, tok disse bildet i natt, eller var det forrige natt? Samme det. Liker veldig godt måten stripen drar seg mot midten på det første. Var veldig tåkete og stilig. Liker veldig godt den varme fargen på det andre. Kan også kommentere de på DeviantART (White Lines) DeviantART (Wind of the Night Forest) om du vil. Endret 28. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Pent! Fin bevegelse i linjen på bildet til venstre. Vet ikke helt hva det er med bildene, men jeg liker de. =) Mulig å få noe teknisk data? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 White Line Highway 13sek +2 trinn F/5 ISO100 18mm Wind of the Night Forest 15sek +2 trinn F/4,5 ISO100 35mm Om det hjalp, tatt med Canon EOS 350D (18-55mm) Lenke til kommentar
katkus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg likte begge bildene godt, det første er som du sier stilig med linjen som snor seg gjennom bildet. Jeg synes imidlertid det er litt for mørkt, litt for mye svart farge. Det andre er veldig stemningsfullt. For et vakkert lys! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan legge med sånn ca. orginalen var så du kan se med litt mer lys. Lenke til kommentar
katkus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg synes det du la ut i første tråden er finere enn originalen, der ble veien og hele bildet for lyst til å kunne få det samme stemningsfulle uttrykket. Og streken kom ikke frem på samme måte som det du hadde fikset på. SYnes likevel himmelen ble litt vel mørk, men som sagt det totale synes jeg absolutt var bedre på det i første tråd. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan jo prøve å få fram litt mer himmel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå