Gunfreak Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 av de 7 sesongene som ble laget av buffy hvilken syns dere var best. Selv syns jeg den tredie var best. serien tapte seg en del etter denne sesongen. med musikal episoden i sesong 6 som et lyspunkt hva mener dere? Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) av de 7 sesongene som ble laget av buffy hvilken syns dere var best. Selv syns jeg den tredie var best. serien tapte seg en del etter denne sesongen. med musikal episoden i sesong 6 som et lyspunkt hva mener dere? 6960386[/snapback] Sesong 5 er min favoritt. Det er utrolig vanskelig å velge, sesong 2 og 3 er minst like gode, men hvis jeg må velge, så velger jeg sesong 5. Den hadde en skuffende begynnelse, men tok seg kraftig opp etterhvert. Episodene "Fool For Love", "The Body", og "The Gift" er alle på topp 10 listen min over de beste episodene. "The Body" er kanskje den mest rørende episoden i hele serien. Sesong 6 har den sterkeste enkeltepisoden av alle med "Once More With Feeling". Seasong 1 og 7 er ok sesonger, men jeg hadde ikke helt sansen for sesong 4. Endret 28. september 2006 av Rhaegar Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sesong 2 og 3 står ganske likestilt, som nevnt så faller kvaliteten på serien litt etter det. Det eneste unntaket her er Spike, fyren er genial og gjør mye godt for serien. Beste episoden må være når xander blir med zombie-gjengen! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Likte sesong3 best 10 år siden buffy først så dagenslys i dag, savner serien :< Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 liker best seasong 2 og 3.. liker også musikal episoden er morsom... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Musikal episoden er den eneste jeg har sett, så må si den sesongen er best Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 hm, vanskelig. klarer ikke velge imellom 3 og 5 de er begge veldig bra. Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg synes to og tre er de beste...... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg syntes sesong 1 var best. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg elsker de 3 første sesongene, de er mine top favoritter. Men det er jo klart noen brae episoder i sesong 5 og 6 også.. Sesong 4 er nok den sesongen jeg liker minst.. Endret 19. mars 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
1_3_hill Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 1-3 sesong.. alle var gode Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lenge siden den serien gikk ja, husker jeg startet å se på første sesong. Men så innså jeg at ei blond, pinglete berte som løper rundt å kverker vampyrer ikke var noe for meg. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De første sesongene var ganske gode ja. Men somewhere along the line så sluttet det å være en underholdene action/komi serie, og ble til noe amerikansk drama søl. Menneh det ble ikke så ille at jeg sluttet å følge med. Husker en episode i en av de første sesongen der de var i et haunted haloween hus, som var jævli underholdene. Btw, Sarah Michelle Gellar is my girlfriend, she just doesnt know it yet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå