Gå til innhold

Nytt stereoanlegg til 4-5k

fompa

Anbefalte innlegg

spacs...? har ikke peiling. gikk bare ned på hifi-centre med en kompis, så litt, spurte litt, hørte litt å så: en stykk sån, hehe.

Nå syns jeg det er dritgo lyd i de da, har ikke så mye "erfaring" innen lyd.

jaffal er høttalera merke Proson, forsterkern er morantz. "middels" brae kabler, bananplugger og en AUX kabel så jeg kan koble ipod/pc på. hadde ikke råd til CD spiller nå...

Skal komme tilbake seinere med noe mere info, må avslutte nå, sitter på internett via telefon og byner å bli blakk.

7001225[/snapback]

Og det er hovedsaken :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
spacs...? har ikke peiling. gikk bare ned på hifi-centre med en kompis, så litt, spurte litt, hørte litt å så: en stykk sån, hehe.

Nå syns jeg det er dritgo lyd i de da, har ikke så mye "erfaring" innen lyd.

jaffal er høttalera merke Proson, forsterkern er morantz. "middels" brae kabler, bananplugger og en AUX kabel så jeg kan koble ipod/pc på. hadde ikke råd til CD spiller nå...

Skal komme tilbake seinere med noe mere info, må avslutte nå, sitter på internett via telefon og byner å bli blakk.

7001225[/snapback]

høres bra ut det, alle merkene er merker som klinger ganske godt i de fleste entusiasters ører.... har selv hørt mye bra om både proson og marantz (det heter ikke morantz)

Lenke til kommentar

Marantz, sorry.

Trenger en CD/DVD spiller ja, men har ikke nok penger nå.

Jeg kjøpte bare en AUX kabel så jeg kobler IPOD'en på, pc'en om jeg skal spille av cd'er og DVD. men skal vel kjøpe cd spiller seinere.

Det er denne forsterkeren jeg har

Endret av fompa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...