freke Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 spacs...? har ikke peiling. gikk bare ned på hifi-centre med en kompis, så litt, spurte litt, hørte litt å så: en stykk sån, hehe. Nå syns jeg det er dritgo lyd i de da, har ikke så mye "erfaring" innen lyd. jaffal er høttalera merke Proson, forsterkern er morantz. "middels" brae kabler, bananplugger og en AUX kabel så jeg kan koble ipod/pc på. hadde ikke råd til CD spiller nå... Skal komme tilbake seinere med noe mere info, må avslutte nå, sitter på internett via telefon og byner å bli blakk. 7001225[/snapback] Og det er hovedsaken Lenke til kommentar
fompa Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jau, så lenge jeg er fornøy, så driter jeg (nesten) i hvordan specsa er. Men jeg fant jaffal ikke høyttalera mine på hjemmesida til Proson- nermeste jeg kommer som ligner på mine er disse Men skal se om jeg går innom hifi-centre å sjekker i morgen. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm.. du mener vel Marantz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 spacs...? har ikke peiling. gikk bare ned på hifi-centre med en kompis, så litt, spurte litt, hørte litt å så: en stykk sån, hehe. Nå syns jeg det er dritgo lyd i de da, har ikke så mye "erfaring" innen lyd. jaffal er høttalera merke Proson, forsterkern er morantz. "middels" brae kabler, bananplugger og en AUX kabel så jeg kan koble ipod/pc på. hadde ikke råd til CD spiller nå... Skal komme tilbake seinere med noe mere info, må avslutte nå, sitter på internett via telefon og byner å bli blakk. 7001225[/snapback] høres bra ut det, alle merkene er merker som klinger ganske godt i de fleste entusiasters ører.... har selv hørt mye bra om både proson og marantz (det heter ikke morantz) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hvordan får du spilte av fra en cd? må man kjøpe dvd-spiller? eller noe annet? fett anlegg forresten! Lenke til kommentar
fompa Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Marantz, sorry. Trenger en CD/DVD spiller ja, men har ikke nok penger nå. Jeg kjøpte bare en AUX kabel så jeg kobler IPOD'en på, pc'en om jeg skal spille av cd'er og DVD. men skal vel kjøpe cd spiller seinere. Det er denne forsterkeren jeg har Endret 6. oktober 2006 av fompa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå