fompa Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) hei folk Har lyst til å kjøpe meg nytt stereoanlegg, til 3-4000,- eneste jeg har som "kiterier" er at jeg kan koble Ipod/mp3 spiller på den (AUX), spille av mp3 cd'er og at det er bra lyd, og bass. å at det ikke er "en del", så jeg kan sett høyttalera på 2 forskjellige plasser har sett litt på dette, men det står ingenting om det. men ser ikke noe cd'rom eller noe på det. noen som har erfaringer? Takker for svar Endret 28. september 2006 av fompa Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg tror at Dette er det riktige forumet å spørre i Sempron Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 da fåreslår jeg at en mod flytter den dit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 da fåreslår jeg at en mod flytter den dit 6960440[/snapback] Trykk på rapporteringsknappen på innlegget ditt og rapporter innlegget så flytter en mod innlegget ditt og ikke at man bare finner det ved en tilfeldighet Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) hei folk Har lyst til å kjøpe meg nytt stereoanlegg, til 3-4000,- eneste jeg har som "kiterier" er at jeg kan koble Ipod/mp3 spiller på den (AUX), spille av mp3 cd'er og at det er bra lyd, og bass. å at det ikke er "en del", så jeg kan sett høyttalera på 2 forskjellige plasser har sett litt på dette, men det står ingenting om det. men ser ikke noe cd'rom eller noe på det. noen som har erfaringer? Takker for svar 6960319[/snapback] Beklager å måtte si dette men til 3-4000kr kan du glemme _bra_ lyd og bass. spar opp til det dobbelte så kan vi begynne å prate. Forresten så er det bare en ipod dockingstasjon du har sett på der. så den funker ikke. Endret 28. september 2006 av Breiker Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) okei, ikke _bra_ lyd, men "beste" lyden for 3-4000 da, hehe kan bruke 10000 på anlegg om jeg vil akkurat nå, man skal kjøpe andre ting og Bare dockingstasjon ja... da får jeg se etter noe annent da, kom med forslg til anlegg da. jeg _kan_ strekke meg til 5000. har sett litt på dette da Endret 28. september 2006 av fompa Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 skal du ha dette i et stor rom eller lite? det er ganske små høyttalere. men lyden er "bra". Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kjøp denne og denne. Da får du iallefall kvalitet og trøkk så det holder CD - spiller kan du kjøpe senere og heller bruke iPod og/eller PC som signalkilde inntill du finner en ok bruktspiller til en tusing. Frakta fra trondheim ordner du fint ved å sjekke lokale enkeltmannsforetak el.l som kjører turer til Trondheim, eller kanskje selger er så snill at han lemper dem på toget for deg, du taper ingenting på å spørre. Løp og kjøp Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 skal du ha dette i et stor rom eller lite?det er ganske små høyttalere. men lyden er "bra". 6960784[/snapback] tjaa... rommet mitt er vel 10-15 m^2 så det er ett lite rom Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Tror jeg kommer til å kjøpe en av disse: EX-A10 eller EX-A5 Jeg får det billigere via jobben til stefaren min, så det kommer på 5000 regner jeg med. Noen kommentarer, eller lignende anlegg i prisklassen 5000? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 så du det brukte anlegget jalla linket til ? og så kommer du med noe piss fra jvs med den tingen fra jvc får ikke bass , det er sikkert . Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Tror jeg kommer til å kjøpe en av disse:EX-A10 eller EX-A5 Jeg får det billigere via jobben til stefaren min, så det kommer på 5000 regner jeg med. Noen kommentarer, eller lignende anlegg i prisklassen 5000? 6961344[/snapback] Da ville jeg heller kjøpt Yamaha Pianocraft jeg liker lyden i det bedre enn de med tre membran. Men det beste er å kjøpe komponent hifi brukt som Jalla foreslo. Endret 30. september 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hvis du skal ha et lite anlegg med "masse" bass burde du se litt på Sony anleggene med S-master forsterker. Spesielt da CMT-CPX1. Dette er en litt eldre modell men jeg ble overrasket da jeg hørte på det. Veldig bra bass og diskant i de høyttalerne. Skikkelige kasser som gjør at du iikke får plastlyd. Høyttalerne er bygget i tre og har veldig bra elementer. De har kommet med noen nyere modeller som bygger på de samme høyttalerne også. (noen vil sikkert kaste noe hardt på meg etter denne uttalelsen) Endret 30. september 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis du skal ha et lite anlegg med "masse" bass burde du se litt på Sony anleggene med S-master forsterker. Spesielt da CMT-CPX1. Dette er en litt eldre modell men jeg ble overrasket da jeg hørte på det. Veldig bra bass og diskant i de høyttalerne. Skikkelige kasser som gjør at du iikke får plastlyd. Høyttalerne er bygget i tre og har veldig bra elementer. De har kommet med noen nyere modeller som bygger på de samme høyttalerne også. (noen vil sikkert kaste noe hardt på meg etter denne uttalelsen) 6971475[/snapback] "Kaste noe hardt på Breiker " Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 som sagt så gjort. hehe. men det er faktisk sant. Det sony anlegget ga fra seg mye lyd for pengene. Selv om anlegget kostet rundt 8000kr da det kom Lenke til kommentar
fompa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 JA, gutta. da har jeg kjøpt meg anlegg alt for 5300,- , 1500 for høyttalere (1/2 pris), 3000 for reciver/forsterker. resten er kabler å sjit. Mobil bilder: Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan det låter er vel viktigere. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 fint å vite litt specs også Lenke til kommentar
fompa Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 spacs...? har ikke peiling. gikk bare ned på hifi-centre med en kompis, så litt, spurte litt, hørte litt å så: en stykk sån, hehe. Nå syns jeg det er dritgo lyd i de da, har ikke så mye "erfaring" innen lyd. jaffal er høttalera merke Proson, forsterkern er morantz. "middels" brae kabler, bananplugger og en AUX kabel så jeg kan koble ipod/pc på. hadde ikke råd til CD spiller nå... Skal komme tilbake seinere med noe mere info, må avslutte nå, sitter på internett via telefon og byner å bli blakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå