Dumbo Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hvordan fjerner man den ******* klikke lyden man får i intenett explorer når man trykker på linker?? Noen som har en idè?? Dumbo Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 start/kontrollpanel/lyder bla deg nedover til du kommer til explorer, så skal du finne den igjen der Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 21:46, Dumbo skrev:Hvordan fjerner man den ******* klikke lyden man får i intenett explorer når man trykker på linker??Noen som har en idè??Dumbo Gå til Lyder under Kontrollpanel, og deretter velger du "slå av lyden" på de tingene du har lyst til at det skal være lydløs. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Takk for hjelpen det var rett før jeg måtte på mentalsykehus her jeg satt :sad:.. jaja ha en fortsatt god dag og en god desmber månede... Dumbo Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg hater de forbanna klikkelydene selv. Det første jeg gjør etter en installasjon av windows er å slå dem av. Alt windows-lydene er av hos meg. :smile: God innspurt til julen du og. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå