Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Netopia 3551 i "bridge"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Ingen som vet :( Hater virkelig at jeg først må åpne portene i Netopia _telnet dritt_ også inn i Linksysen

6983529[/snapback]

Kan du ikke gjør det omvendt da, forwarde det til netopia istedenfor?

Finner ingenting om det i min netopia ihvertfall.

Lenke til kommentar
Du kan muligens sette routeren med DMZ på Netopia'en, da skal alle porter være helt åpne :)

6983756[/snapback]

Hvor finner jeg DMZ?

Nisselue: Filtret til NGT, kan jeg bare slette det, så slipper jeg å tukle med det? Og forreste hva vil PAT si? Hvordan skal jeg da få forwardet port 49012 - 65535?

Lenke til kommentar
Nisselue: Filtret til NGT, kan jeg bare slette det, så slipper jeg å tukle med det? Og forreste hva vil PAT si? Hvordan skal jeg da få forwardet port 49012 - 65535?

6983803[/snapback]

Ikke slett ngt-filteret, heller bare legg til en ny linje og sleng på port 1024 med "destination port compare = less than or equal" til ip *.*.*.*, og deretter gå inn i NAT-server list og sett port 1 - 49011 til ip *.*.*.*. Se litt her om du ikke får det til.

Endret av nisselue
Lenke til kommentar

6983803[/snapback]

Ikke slett ngt-filteret, heller bare legg til en ny linje og sleng på port 1024 med "destination port compare = less than or equal" til ip *.*.*.*, og deretter gå inn i NAT-server list og sett port 1 - 49011 til ip *.*.*.*. Se litt her om du ikke får det til.

6983968[/snapback]

Okei, takk!. Skal se hva jeg får til :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...