Nedward Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Følte det kanskje ble litt dumt å gå rett på en bakgrunns-historie etter at serien har hatt en lang pause. Da vil jo folk helst vite hvordan det går videre etter den spennende cliffhangeren. Men vi fikk jo se litt på slutten da. Og bakgrunnsinfoen var interessant nok. Gleder meg til fortsettelsen. 8004213[/snapback] Ja, det har du nok rett i. Det var litt iriterende å få et tilbakeblikk slengt i trynet når jeg var spendt på de folkene. Jeg lurer forresten på hva som skjedde i de flyktningeleirene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Urealistisk og dårlig episode. Jack Bauer ville aldri tillatt at så mange nukes ble detonert av terrorister, han ville helt klart brutt seg inn i serien Fra spøk til revolver så var dette en god episode. Fint å ha serien tilbake Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hihi Dotten. Ja, hadde Jack Bauer vært med så hadde serien vært kun én episode. :!: Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Grei episode, nå håper jeg de fokuserer litt på hva som skjer rundt dem. Hvem var hu dama på slutten som 'kjente' noen i Jericho? Føler at jeg har gått glipp av noe, var vel litt dramatisk med musikken osv. Kom nettopp på noe, var d hu gravide dama til kameraten? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Grei episode, nå håper jeg de fokuserer litt på hva som skjer rundt dem. Hvem var hu dama på slutten som 'kjente' noen i Jericho? Føler at jeg har gått glipp av noe, var vel litt dramatisk med musikken osv. Kom nettopp på noe, var d hu gravide dama til kameraten? 8009100[/snapback] Det var Sarah, elskerinna/dama til Robert Hawkins Endret 23. februar 2007 av Blod Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Spennende slutt på episode 13! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Syns ukens episode var veldig bra. Spennende de scenene når de holdt på å fryse ihjel ute i ødemarka. Og så begynner mer og mer å komme frem med all mystikken rundt Hawkins også. Har litt følelsen av at denne serien bygger opp til noe stort nå. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jericho har tapt seg. "Oh my God this blizzard is awful" - Men snøen falt såvidt. "Oh my God its not even dark but im gonna break down and cry because my flashlight stopped working" Takler ikke Mimi karakteren, hun kan overhodet ikke spille. Er virkelig fælt og se på. Hele episoden var dessuten altfor forutsigbar. Kommer sikkert til å se neste episode, har gitt den "en ny sjanse" 3 ganger nå, men den har ikke klart å levere etter pausen. Noe jeg egentlig synes er synd. Serien kan/kunne vært skikkelig kul. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har sett alle episodene på to dager nå Synes serien er meget bra jeg, men ikke på høyde med Heroes og dexter Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Bra episode når det gjelder Hawkins og hva han har bedrevet. Utenom det var den helt ok. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 dagens episode var veldig bra ;D gleder meg så sinnsjukt til neste episode nå, syntes litt synd på hun liksom marine dama Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den vendingen var flott. Mye action og spenning i denne episoden. Var rimelig heftig den slosskampen hjemme hos Hawkins. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Grei episode med litt fart, selv om det meste var forutsigbart for min del. At jenta til Hawkins skulle skyte Sara var jo lagt opp tidligere, ettersom jenta hadde lært å skyte. Og at 'the marines' lovte såpass og sa at Iran & Nord-Korea stod bak dette var veldig tvilsomt, samtidig at de forskjellige regjeringene var samlet. Jaja, håper det tar seg opp neste episode, blir vel no standoff greier med tanksen på slutten eller no.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jævlig bra episode synes jeg... Nå har de fått skaffa seg litt "leverage" om noen skulle prøve å kødde med byen deres også. Man vet aldri når man får bruk for en tanks Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bra episode. Det slo meg aldri at the marines kunne være svindlere. Det likte jeg godt. Kjekt at de fikk tanksen også. "You never now when a tanks might come in handy" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skjønte at det var noe feil når de sa "hoah", etter å ha sett Black Hawk Down utallige ganger får du med deg litt av hvert. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Liker Jericho veldig godt. Har fått sett alle episodene som er ute til dags dato. Det jeg liker med serien at handlinga går fremover, og blir ikke dradd ut slik som lost. Men nå er serien fortsatt ung, håper den fortsetter i samma stil. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mistanken om at Marines var falske slo meg med en gang og det var temmelig innlysende. Overhodet ingen overaskelse i denne episoden, men den var grei nok underholdning. Var gisselsituasjonen som var drivkraften i denne. Regner med at tanksen vil komme i bruk i en senere episode. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Morsekoden i starten sier: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor They will need it. Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 synes dette er en spennende serie.. så forresten reklame på tv2-zebra om at de skal begynne å sende den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå