Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Følte det kanskje ble litt dumt å gå rett på en bakgrunns-historie etter at serien har hatt en lang pause. Da vil jo folk helst vite hvordan det går videre etter den spennende cliffhangeren. Men vi fikk jo se litt på slutten da. Og bakgrunnsinfoen var interessant nok. Gleder meg til fortsettelsen. :)

8004213[/snapback]

Ja, det har du nok rett i. Det var litt iriterende å få et tilbakeblikk slengt i trynet når jeg var spendt på de folkene.

Jeg lurer forresten på hva som skjedde i de flyktningeleirene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei episode, nå håper jeg de fokuserer litt på hva som skjer rundt dem.

Hvem var hu dama på slutten som 'kjente' noen i Jericho? Føler at jeg har gått glipp av noe, var vel litt dramatisk med musikken osv.

Kom nettopp på noe, var d hu gravide dama til kameraten?

Lenke til kommentar
Grei episode, nå håper jeg de fokuserer litt på hva som skjer rundt dem.

Hvem var hu dama på slutten som 'kjente' noen i Jericho? Føler at jeg har gått glipp av noe, var vel litt dramatisk med musikken osv.

Kom nettopp på noe, var d hu gravide dama til kameraten?

8009100[/snapback]

Det var Sarah, elskerinna/dama til Robert Hawkins

Endret av Blod
Lenke til kommentar

Jericho har tapt seg.

"Oh my God this blizzard is awful" - Men snøen falt såvidt.

"Oh my God its not even dark but im gonna break down and cry because my flashlight stopped working"

Takler ikke Mimi karakteren, hun kan overhodet ikke spille. Er virkelig fælt og se på. Hele episoden var dessuten altfor forutsigbar.

Kommer sikkert til å se neste episode, har gitt den "en ny sjanse" 3 ganger nå, men den har ikke klart å levere etter pausen. Noe jeg egentlig synes er synd. Serien kan/kunne vært skikkelig kul.

Lenke til kommentar

Grei episode med litt fart, selv om det meste var forutsigbart for min del. At jenta til Hawkins skulle skyte Sara var jo lagt opp tidligere, ettersom jenta hadde lært å skyte.

Og at 'the marines' lovte såpass og sa at Iran & Nord-Korea stod bak dette var veldig tvilsomt, samtidig at de forskjellige regjeringene var samlet.

Jaja, håper det tar seg opp neste episode, blir vel no standoff greier med tanksen på slutten eller no..

Lenke til kommentar

Mistanken om at Marines var falske slo meg med en gang og det var temmelig innlysende. Overhodet ingen overaskelse i denne episoden, men den var grei nok underholdning. Var gisselsituasjonen som var drivkraften i denne.

Regner med at tanksen vil komme i bruk i en senere episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...