Kizzaz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 tror ikke jericho skal noen plass...gjør det bra og har gode historier selv om de kanskje ikke kommer så langt enda... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sånn, da har jeg sett de 11 første episodene. Har jo blitt en meget god serie dette. Mange gode karakterer, særlig Hawkins. Liker også konseptet i serien, utrolig spennende. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Liker også hawkins, noe mystisk med han nesten så jeg ikke kan vente og se hva han planlegger. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flere som la merke til at når damene delte den siste flaska med whisky, så sa hun ene "skål" på norsk (evt skandinavisk)? La i første episode merke til ett av navnene som dukket opp på skjermen var Erik Knudsen. Mistenker at han har hatt litt påvirkning der... Men mulig det bare er tilfeldig og... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flere som la merke til at når damene delte den siste flaska med whisky, så sa hun ene "skål" på norsk (evt skandinavisk)? La i første episode merke til ett av navnene som dukket opp på skjermen var Erik Knudsen. Mistenker at han har hatt litt påvirkning der... Men mulig det bare er tilfeldig og... 7503966[/snapback] Er ikke skål noe av det samme på tysk? Erik Knudsen er han fyren som spiller han Dale-gutten. Tviler på at han har hatt noen involvering i akkruat det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg la faktisk merke ti ldet samme og stusset litt på det, men lot det passere, mye er uoppklart i den serien. Men det er noe med serien som gir meg et "dejavju" på en måte som at jeg har sett mye av det som forgår, spesielt haddej eg denne følelsen i begynnelsen. Har det vært en liknende serie før? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Flere som la merke til at når damene delte den siste flaska med whisky, så sa hun ene "skål" på norsk (evt skandinavisk)? La i første episode merke til ett av navnene som dukket opp på skjermen var Erik Knudsen. Mistenker at han har hatt litt påvirkning der... Men mulig det bare er tilfeldig og... 7503966[/snapback] Nå er jo serien satt i en del av usa som har en god del norsk-amerikanere da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja nå er det ikke så lenge til denne starter opp igjen... Flere enn meg som gleder seg eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg gleder meg! Var ikke med i denne tråden sist den var oppe, siden jeg ikke hadde begynt å se på Jericho da. Prøvde meg ikke på serien før nå på nyåret, men har nå sett alle episodene så langt. Syns det er veldig bra, selv om det til tider kan gå litt trått framover i historien. Karakterene er interessante, og troverdige. Jeg gleder meg til ny episode. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Så akuratt den special episode som kom for litt siden, og på slutten får du se en trailer av s2 som dem kaller det. Men blir vel kun forsettelse på s1 ;> anyway det ser ut som om at resten av sesongen inneholder MYE mer action og fler spørsmål på hvem som slapp bombene osv, og hvem hawkins jobber for Gleder meg så sinnsjukt, har vært en lang pause på jericho nå men ikke lenge til vi får se mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) oooh! Den må jeg "finne"! edit: "fant" den... Endret 16. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da var episode 12 aira, noen som har sett den? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da var episode 12 aira, noen som har sett den? 7997384[/snapback] Lurer på om jeg orker å se den nå Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 God episode. Fikk litt mer bakgrunnsinfo om de forskjellige folkene i tiden før bombene. Var ikke veldig mye fart og spenning, men fått en litt bedre pekepinn på hva Jake gjorde før han kom tilbake til Jericho. Ellers var det godt å komme igang igjen med det, lenge siden sist. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Våkna akuratt nå, driver og laster ned ;D har venta lenge på at jericho skal starte opp igjen. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Helt grei episode i dag.. men ble litt mye bakgrunnsinfo på en gang for min del, trakk episoden ned en del. Var jo sikkert bare de siste 5 minuttene som var i nåtid... Liker ikke sånne episoder som handler helt og kun om tidligere happenings. Det meste var ganske forutsigbart egentlig, siden man vet hvor karakterene står nå. Endret 22. februar 2007 av Icywiz Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Helt grei episode i dag.. men ble litt mye bakgrunnsinfo på en gang for min del, trakk episoden ned en del. Var jo sikkert bare de siste 5 minuttene som var i nåtid... Liker ikke sånne episoder som handler helt og kun om tidligere happenings. Det meste var ganske forutsigbart egentlig, siden man vet hvor karakterene står nå. 8000786[/snapback] Nå var jo disse tilbakeblikkene viktig for å få vite hva som egentlig skjer. Men en god del var også unødvendig. Nå vet man iallefall at det var terrorister som står bak bombene Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Følte det kanskje ble litt dumt å gå rett på en bakgrunns-historie etter at serien har hatt en lang pause. Da vil jo folk helst vite hvordan det går videre etter den spennende cliffhangeren. Men vi fikk jo se litt på slutten da. Og bakgrunnsinfoen var interessant nok. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Grei episode, fint å få vite litt om Jake og hva han bedrev før bombene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja og koblinga til Ravenwood var jo grei å få vite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå