Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er nok fortsatt et håp, og om fansen viser at de vil det nok (sånn som sist gang), så kan det gå. Men denne gangen er det ikke CBS vi må henvende oss til, de er nok en tapt sak, men derimot Sci-Fi Channel, som har virket interesserte i å overta serien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Men spørs jo da hvor bra de greier å videreføre serien med tanke på å beholde skuespillere, regissør, manusforfattere etc da. Er ikke så keen på et nytt Jericho med nye skuespillere og sånt egentlig, da er det bedre at de gir seg på toppen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må si meg enig at denne episoden (og egentlig hele serien) er sinnsjukt bra! Veldig lenge siden jeg har sett noe så fengende og bra serie som Jerihco. De legger det jo også slutten opptil og enten være ferdig eller eventuelt avslutte den. Tror det kunne blitt bra med flere episoder, men hvem vet? Kansje best å gi seg på topp? Uansett, all ros til de som har laget serien Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 At de ga seg på topp, betyr ikke at de ikke kunne fortsatt på topp. Er jo enda masse godt materiale å ta av, med den historien de har bygget opp! Utrolig leit at slike serier blir lagt ned, når det finnes så mye annen dritt de heller kunne tatt vekk. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mysterium for meg at denne serien blir kansellert. Kunne vart så sykt mye lenger.. Scenen med jagerflyene i siste episode så jeg om og om igjen. Utrolig fett å se på. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mysterium for meg at denne serien blir kansellert. Kvalitet har ingenting med om serier blir kansellert eller ikke (det er dessverre eksempler på at søppel overlever i massevis av år). Det ENESTE som teller, er om tv-selskapene tjener penger på serien eller ikke. Den viktigste grunnen til at selskapene tjener penger, er at folk ser på serien, slik at de kan selge reklame til andre selskaper. Jo flere som ser på, jo mer betaler selskapene for reklamen. DVD salg har også blitt viktig de siste årene, men reklame solgt på bakgrunn av antall seere er fortsatt den aller viktigste. Jericho har dessverre hatt altfor få seere, og har derfor tjent lite penger. Det var derfor ingen overraskelse at det ble kansellert (dessverre). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jericho var så bra, jeg var så glad for at de fikk en ny sjanse. Etter å ha sett de siste 7 episodene bryr jeg meg ikke så veldig mye lengre. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 sinnsykt imponerende at de fikk til en så bra sesong 2 selv om mye måtte klemmes sammen. Helt utrolig at denne serien legges ned! Serien har jo så alt for mye potensiale videre også! Øst mot Vest osv. håper VIRKELIG den kommer tilbake! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 synes alt skrytet mot Jericho er overdrevent så det holder. Denne serien, som de fleste, sliter med troverdige scener. Det skal liksom være en ny borgerkrig i USA, og alt vi ser er topp 30 statister samtidig. I tillegg gikk den på sneglefart igjennom mange episoder. Bare en helt ok serie i mine øyne, og helt greit de ga seg nå. Lenke til kommentar
Zajo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hey new and old Jericho fans! I am from Sweden but I thought it better to type in English, minimize confusion As most of you may have heard CBS cancelled Jericho a second time, they based their low viewer rating on an outdated counting method (Nielsen box). This has yet again made Jericho fans all around the world riot! In an interview with Carol Barbee (producer) just after the last episode, she urged the fans not to give up. Paramount is talking with other networks like Sci-Fi, CW and Comcast to give Jericho a new home. After that interview the fans gathered again but this time, instead of sending nuts, they are sending letters. Important people at CBS Paramount, Sci-Fi, CW, Comcast and NBC are getting countless letters from fans all over the world, encouraging them to give Jericho a new home. A big difference from last time and now is the amount of international fans that has joined the effort to save Jericho. International fans are working side by side with US fans. Countries like Spain, Belgium, The Netherlands, Canada, UK and Luxemburg are putting in a big effort to help. All first started with a US fan arranging a campaign where she would link an international fan with a US fan, the US fan would print out a letter that the international fan wrote and then send it for them. I have myself used this and so far it has worked great. With the help from me we took this campaign a step further. At one of the Jericho rally points we have created an International section. Each country (that we know of) airing Jericho has their own thread. This has worked out wonderfully so far but we are looking to expand a bit. Unfortunately we do not have fans from Norway there; this is where you come in! If you are interested in taking part of saving Jericho, please visit us at JerichoNet2 Below I will link to a few threads that can be of interest: Ongoing campaigns US mail buddy International Section Norway's own thread - As you can see it's empty. We need your help to fill it out! We believe that with the help of all fans, national and international, we can make a difference and get our show back on air with at least one more season. If you feel the same and want to help us with this then don’t hesitate. Come join us and find out more! Thank you for taking your time to read this! Best regards, Zajo Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den episoden som gikk på Tv zebra i går, den var av de nye sant? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Den episoden som gikk på Tv zebra i går, den var av de nye sant? Jeep. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hey hey hey, Jericho sesong 1 på dvd i Norge 23. juli om man skal tro cdon.com. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hey hey hey, Jericho sesong 1 på dvd i Norge 23. juli om man skal tro cdon.com. Det samme sier Platekompaniet. Det stemmer nok da. Denne finner nok veien til hyllen min tenker jeg . Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Til alle Jericho fans: på www.megastorenorge.no får du Jericho sesong 1 til 149 + porto på 39.. altså 188 for hele sesongen mye billigere enn på cdon og platekompaniet Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt ekstra godsaker for å holde tråden i live og mens vi venter på dvd'en : Coverbilde av den amerikanske utgivelsen av sesong 2: Er vi riktig heldige får vi her til lands også det amerikanerne får, nemlig en komplett samling med alle episoder, både sesong 1 og 2: Tror nok kanskje jeg venter på denne, dersom den skulle komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Litt ekstra godsaker for å holde tråden i live og mens vi venter på dvd'en : Coverbilde av den amerikanske utgivelsen av sesong 2: Er vi riktig heldige får vi her til lands også det amerikanerne får, nemlig en komplett samling med alle episoder, både sesong 1 og 2: Tror nok kanskje jeg venter på denne, dersom den skulle komme. De SKAL i samlingen min ! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Har sett nesten hele S1 på DVD nå og lurer på om noen vet når S2 kommer på DVD til Norge? Knall serie! Endret 19. august 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er så meget skuffet over at CBS kansellerte serien. Må si at dette er garantert en av seriene jeg likte best! Birger Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som vet noe mer om sesong 2 kommer til norge? Ser play.com har sesong 2 i region 2 til ca 150kr, men har denne norsk tekst? Eller er det bare nordiske region 2 DVD-er som har det? Går greit med engelsk å, men best med norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå