Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Men en ting jeg la merke til. Er ikke F-15 et fly med både weapons officer og pilot? I flyscenene så var det bare en person ombord i cockpiten på F-15 flya. Kan være av mangel på kampfly-piloter i ASA Airforce da...

edit: Etter lit tsøking så ser det ut som den eldste versjonen av F-15 er singleseater (F-15A) samme med F-15C.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper for Jericho sin skyld at Jericho sin rettigheter ikke blir kjøpt opp og at serien dør, kanskje vist HBO kjøper den opp men de gjør det neppe siden de bare lager sine egne serier. Hadde dere tenkt videre så ville dere skjønt hvorfor.

De fleste kanalene som kunne vidreført dette måtte ha like stort budsjett, noe få tv-kanaler kan gjøre med en serie som ikke lagd av dem. 90% av kanalene som kunne ta opp serien måtte nok kutte ned budsjettet ved å skrive ut skuespillerne og mindre forfattere, allerede iløpet av sesong 3 ville f.eks Skeet Ulrich, Lennie James og Ashley Scott bli skrivd ut først på grunn av disse skuespillerne krevde mest på serien noe CBS ga dem. Da er det ikke lenger Jericho spør du meg, da er det bare utmelking. Spesielt med tanke på at forfatterne til Jericho sikkert har skaffet seg nye jobber istede for år framover nå.

Lenke til kommentar
Kanskje eg skal kjøpe meg eit par nøtter å sende til CBS?
Hva med å sende "Don't tread on me"-flagg?

Til å legge ned serier folk liker så er de flinke til å lage symboler vi kan bruke mot dem. :wee:

Tenkte jeg skulle sende noen eposter med "Don't tread on me! Bring back Jericho!" til dem...

Lenke til kommentar
Kanskje eg skal kjøpe meg eit par nøtter å sende til CBS?
Hva med å sende "Don't tread on me"-flagg?

Til å legge ned serier folk liker så er de flinke til å lage symboler vi kan bruke mot dem. :wee:

Tenkte jeg skulle sende noen eposter med "Don't tread on me! Bring back Jericho!" til dem...

Hørtest ut som ein god idé.

Her er BTW ein underskriftskampanje, eg har iallfall kommentert min underskrift med "NUTS!!!" :D .

Lenke til kommentar

Skulle ønske de hadde en hel sesong i allefall å avslutte denne sesongen på (hvor de faktisk jobbet mot en avslutning). Det ble for mye glemt og for mye presset inn i få episoder med denne avslutningen.

Men de skal ha creds for å ha laget en så god serie. Mange av scenene i episodene har vært ekstremt bra laget, noe av det råeste jeg har sett av action. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fatter ikke at de klarte å legge ned denne serien.. Av alle serier som går på TV, så avslutter de denne?

Uten at jeg vet hvilke selskaper som har de forskjellige.. men, burde man ikke heller kutte ned på en av CSI, CSI:Miami, CSI:New York, NCIS, osv, osv.. Kunne vel strengt tatt klart seg med en eller to mindre av disse... !?

Har egentlig glemt bort denne tråden litt, fra sesong 1.. men, så hadde jeg akkurat sett s02e06 og skulle til å søke litt på nettet/forumet, for å høre hvordan det gikk: De skulle jo se hvordan seertallene utartet seg for s02.. Ventet helt ærlig bare å finne en bekreftelse på at serien gikk strålende og at de skulle fortsette i hvert fall en full sesong til.. - gjett om jeg ble skuffet over hva jeg fant ut..

Fortet meg så nå og kikket på siste episode.. var småskeptisk..

Men, til å avslutte en slik stor serie som de gjorde her, så synes jeg de har gjort en superglimrende jobb! Selv om episoden føltes litt "hullete" og "rushet" (som jo ikke er skaperne sin feil), så fikk de med seg utrolig mye! Som andre sa.. man kunne LETT ha laget flere episoder av det som skjedde i den ene her..

Genial episode! Genial serie... Forjævlig at det var siste! :(

Lenke til kommentar
Noen som veit åssen stemninga blant seerne er i USA er etter at serien er avslutta? Er folk der like skuffa over avgjørelsen som oss?

CBS har allerede begynt å få store mengder nøtter :p

men hvis serien flyttes til Sci-Fi så kommer den nesten garantert tilbake..såååå.... sende nøtter til Sci-Fi?

Kunne ønske Fox var like villig til å selge serier som CBS er..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Øhh selvfølgelig, men jeg tror de fleste der viste at det skulle skje. Serien har jo blitt øksa engang før, det var født til å skje igjen. Miniserie kommer neppe og, de ville ikke engang gi serien en langvarig seriefinale, så hvorfor skal de gi serien en miniserie da istede?

Lenke til kommentar

Vel, da var det slutt, og jeg sitter her med voldsomt blandede følelser. Det er trist at det er over, jeg kunne gjerne tenke meg å se mer av Jericho. Det ligger SÅ mye potensiale her, at de lett kunne bygget videre. Men samtidig gjorde de en glimrende jobb med å avslutte serien. Vi får bare trøste oss med at vi hvertfall fikk disse 7 episodene, og en mye mer tilfredsstillende serieavslutning enn slutten på sesong 1 var.

Episoden føltes til tider litt rusha, men fy fader for en episode det var. Action hele veien gjennom, og det virker som de svidde av resten av budsjettet skikkelig på de siste scenene med flyet. :D Virkelig bra. Jeg må bare si det nok en gang at jeg forstår ikke hvorfor de legger ned DENNE serien. Av alle serier der ute så kutter de ut en av de beste. Trøsten får vel være at Jericho er en av de få seriene som får en skikkelig knall og verdig avslutning uten å ha blitt melket ut i masse sesonger. De gir seg på topp, og alle som har jobbet med Jericho og gjort den mulig fortjener en applaus i dag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Vel, da var det slutt, og jeg sitter her med voldsomt blandede følelser. Det er trist at det er over, jeg kunne gjerne tenke meg å se mer av Jericho. Det ligger SÅ mye potensiale her, at de lett kunne bygget videre. Men samtidig gjorde de en glimrende jobb med å avslutte serien. Vi får bare trøste oss med at vi hvertfall fikk disse 7 episodene, og en mye mer tilfredsstillende serieavslutning enn slutten på sesong 1 var.

Episoden føltes til tider litt rusha, men fy fader for en episode det var. Action hele veien gjennom, og det virker som de svidde av resten av budsjettet skikkelig på de siste scenene med flyet. :D Virkelig bra. Jeg må bare si det nok en gang at jeg forstår ikke hvorfor de legger ned DENNE serien. Av alle serier der ute så kutter de ut en av de beste. Trøsten får vel være at Jericho er en av de få seriene som får en skikkelig knall og verdig avslutning uten å ha blitt melket ut i masse sesonger. De gir seg på topp, og alle som har jobbet med Jericho og gjort den mulig fortjener en applaus i dag. :)

Du tok seriøst alle ordene ut av min munn.

Tidenes serie, long live jericho !

I need a new season ASAP!

Lenke til kommentar

Det er dessidert den beste serien ejg har sett noen gang, alt var så utrolig bra i den serien, så bare avslutter de den, den avsluttninga var dårlig i mine øyne, vil se mere hva som skjer der:)

men trur egentlig at jericho kommer tilbake,

jeg skjønner ikke helt at de folka ikke kan se potensiale i den serien, se på Prison Break Lost og en del andre serier, som melker og melker og melker, også melker de litt til, Jericho kunne glatt hatt 3 - 4 -5 sesonger glatt, trur alle ville blitt like gode :)

håper å trur at Jericho kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Det er dessidert den beste serien ejg har sett noen gang, alt var så utrolig bra i den serien, så bare avslutter de den, den avsluttninga var dårlig i mine øyne, vil se mere hva som skjer der:)

men trur egentlig at jericho kommer tilbake,

jeg skjønner ikke helt at de folka ikke kan se potensiale i den serien, se på Prison Break Lost og en del andre serier, som melker og melker og melker, også melker de litt til, Jericho kunne glatt hatt 3 - 4 -5 sesonger glatt, trur alle ville blitt like gode :)

håper å trur at Jericho kommer tilbake :)

Prison Break blir mjølka ja, men det blir ikkje Lost. Lost har framleis det råaste plotet laga i ein TV-serie nokon gong, og i Lost plotet er ingenting tilfeldig, alle mysteria vil bli løyst innan siste sesongen.

ABC Entertainment har allereie bestemt kor mange sesongar av Lost dei skal laga, når ein serie blir mjølka, så er det ingen x antal sesongar, då blir det produsert sesongar til det er umogleg å tena meir pengar.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt håp?

In January 2008 the SCI FI Channel announced that it had acquired off-network cable rights to seasons one and two of Jericho from CBS Television Distribution. Jericho made its debut on SCI FI with a four-episode marathon on February 11, and began airing in its regular timeslot on February 18.

The producers at that time considered other options for continuing the series, including a move to U.S. cable networks such as the Sci Fi Channel. On March 25th, an article on the Sci Fi Channel's website indicated that CBS was indeed in talks with cable networks to find the show another home. At this time, the progress of the talks have yet to be determined.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...