Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Synes Jericho er en topp serie i seg selv. Kanskje en av de beste action seriene?

Uansett, tragisk at det legges ned

Ikke enig, bra de gir seg på topp uten å måtte prøve å finne på noe nytt bare fordi det er/ble en seersuksess.

24 er et godt eks. der jeg syntes det de har holdt på altfor lenge, når begynner den å gjenta seg.

Enig i det, men det kunne hvertfall fortsatt ut en hel sesong med en skikkelig avslutning da. Nå ser det jo ut til at det hele avsluttes i løpet av en episode, kan jo umulig bli så bra som å få ut en sesong hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virkelig synd med jericho...

cbs kansellerer serien for andre gang..:

http://www.variety.com/article/VR111798276...yId=14&cs=1

og nå som sesong 2 var skikkelig bra...

Jeg håper derfor at det blir en skikkelig avslutning i episode 7 nå, hvis det blir en skikkelig cliffhanger på slutten håper jeg serien blir kjøpt opp av en annen kanal, og at de legger minst like mye penger i det slik at den gode sesong 2 blir videreført...

Lenke til kommentar
virkelig synd med jericho...

cbs kansellerer serien for andre gang..:

http://www.variety.com/article/VR111798276...yId=14&cs=1

og nå som sesong 2 var skikkelig bra...

Jeg håper derfor at det blir en skikkelig avslutning i episode 7 nå, hvis det blir en skikkelig cliffhanger på slutten håper jeg serien blir kjøpt opp av en annen kanal, og at de legger minst like mye penger i det slik at den gode sesong 2 blir videreført...

Det er blitt laget to versjoner av episode 7. En som hadde en stor cliffhanger i tilfelle de skulle fortsette serien. Og en episode som avslutter det hele. Det er sistnevnte episode som blir vist på tirsdag.

Lenke til kommentar

Trist, Jericho hadde som sagt virkelig klart i alle fall en sesong til, og har holdt spenningen oppe gjennom hver eneste episode. Håper slutten blir verdig resten av serien, og at noen tar opp igjen serien og sender versjon 2 av episode 7 og bygger videre...

Lenke til kommentar

Har en skikkelig dårlig følelse for avslutninga altså. Er jo ikke mulig å presse en så stor avslutning (som det egentlig burde vært) inn i en liten episode, sånn jeg ser det så er ikke en gang avslutninga på begynt på enda, så dette blir vanskelig. Huff. Synd og trist dette. Håper egentlig ikke den alternative episoden lekker ut heller, for den kommer nok til å inneholde en diiger cliffhanger, og da kommer jeg alltid til å lure på hvordan det går. Med mindre serien blir tatt opp igjen eller noe da, men det blir vel for seint etter denne "avslutninga".

Lenke til kommentar

Akkurat sett avslutninga. Fy FAEN for en episode! :D

Handlingen i denne episoden kunne fort blitt dratt ut i 2-3 episoder. SÅ mye var det som skjedde. Action all the way.

De klarte faktisk å avslutte plotet på en tilfredstillende måte også. Men etter at jeg hadde sett den så føltes det ut som om hele serien bare var en prolog til en annen serie.

The Next American Cicil War som de snakket om på slutten hadde blitt en glimrende serie som bygget videre på handlingen fra Jericho. Håper noen tar opp tråden.

Lenke til kommentar

Bra episode, fullpakket med action.

Som Lar5 sa så hadde dette lett blitt flere episoder. Man manglet nesten alt av transportscener, kjedelig kjærlighetsscener o.l , rett på action :D

Tipper de svei av det som var igjenn av budsjettet på fly scenen :)

Endret av egzeth
Lenke til kommentar

Bra episode og avslutning egentlig, men gikk altfor kjapt. Stanley og gjengen brukte jo like lang tid på å begrave Bonnie som Jake brukte på å komme seg halve landet rundt med militær i hælene og en atombombe i bagasjen. Menmen, måtte jo bare bli sånn. :( Fikk hvertfall avsluttet det hele. Er jo heller ikke umulig med en fortsetting på denne episoden heller da om noen skulle ønske å ta opp serien igjen. Bomben er jo ikke ødelagt enda, og det er jo en borgerkrig på trappene, så kan være mye spennende stoff igjen. Får leve i håpet.

Lenke til kommentar

Hvor var det vi skulle sende nøttene? Var jo en slik aksjon etter sesong 1 som resulterte i sesong 2. De hørte på "oss" den gangen, hvorfor skulle dem ikke høre på oss denne gangen da?

Ser forøvrig at det kommer en ny sesong Prison Break, den var også i utgangspunktet "død", men pga pågang fra seerne har de besluttet å starte innspilling i mai. Gleder meg til høsten :D Håper at produsentene bak Jericho også ser sin besøkelsestid og får fingeren ut av r*sshullet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...