ErlendRU Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Synes Jericho er en topp serie i seg selv. Kanskje en av de beste action seriene?Uansett, tragisk at det legges ned Ikke enig, bra de gir seg på topp uten å måtte prøve å finne på noe nytt bare fordi det er/ble en seersuksess. 24 er et godt eks. der jeg syntes det de har holdt på altfor lenge, når begynner den å gjenta seg. Enig i det, men det kunne hvertfall fortsatt ut en hel sesong med en skikkelig avslutning da. Nå ser det jo ut til at det hele avsluttes i løpet av en episode, kan jo umulig bli så bra som å få ut en sesong hvertfall. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 virkelig synd med jericho... cbs kansellerer serien for andre gang..: http://www.variety.com/article/VR111798276...yId=14&cs=1 og nå som sesong 2 var skikkelig bra... Jeg håper derfor at det blir en skikkelig avslutning i episode 7 nå, hvis det blir en skikkelig cliffhanger på slutten håper jeg serien blir kjøpt opp av en annen kanal, og at de legger minst like mye penger i det slik at den gode sesong 2 blir videreført... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Serien har mye, MYE utappet potensiale. Og hadde pent klart en sesong eller to til. Avslutning på tirsdag blir altfor, altfor, altfor brått. Revolution! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Virkelig synd at de dreper Jericho. Håper for guds skyld at det blir en skikkelig bra avslutning ihvertfall. La serien slutte med stil. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg håper på SciFi-kanalen eller noen andre "cable-tv" kanaler kan få lov til å plukke den opp og kjøre videre. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 virkelig synd med jericho... cbs kansellerer serien for andre gang..: http://www.variety.com/article/VR111798276...yId=14&cs=1 og nå som sesong 2 var skikkelig bra... Jeg håper derfor at det blir en skikkelig avslutning i episode 7 nå, hvis det blir en skikkelig cliffhanger på slutten håper jeg serien blir kjøpt opp av en annen kanal, og at de legger minst like mye penger i det slik at den gode sesong 2 blir videreført... Det er blitt laget to versjoner av episode 7. En som hadde en stor cliffhanger i tilfelle de skulle fortsette serien. Og en episode som avslutter det hele. Det er sistnevnte episode som blir vist på tirsdag. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Trist, Jericho hadde som sagt virkelig klart i alle fall en sesong til, og har holdt spenningen oppe gjennom hver eneste episode. Håper slutten blir verdig resten av serien, og at noen tar opp igjen serien og sender versjon 2 av episode 7 og bygger videre... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har siste episode like lang lengde som resten av episodene? Isåfall er jeg veldig skeptisk til hvordan de skal klare å avslutte denne serien på en bra måte. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Enig DeeCoo, det er altfor mange løse tråder her til at man kan skrape allt sammen i en episode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jericho havner i samme kategori som Firefly hos meg. Serier som burde fått flere sesonger. Endret 25. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er et hav av dårlige serier som burdet viket for Jericho. Dette er en utrolig god serie. Noen som vet om regissørene/produsentene har andre planer i samme sjanger? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Samme sjanger? Jeg ser heller for meg at den alternative episoden blir plukket opp av en eller annen kanal og man fortsetter. Så kan man bare /wipe off memory avslutninga som jeg har en stygg følelse av blir grusomt skuffende. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har en skikkelig dårlig følelse for avslutninga altså. Er jo ikke mulig å presse en så stor avslutning (som det egentlig burde vært) inn i en liten episode, sånn jeg ser det så er ikke en gang avslutninga på begynt på enda, så dette blir vanskelig. Huff. Synd og trist dette. Håper egentlig ikke den alternative episoden lekker ut heller, for den kommer nok til å inneholde en diiger cliffhanger, og da kommer jeg alltid til å lure på hvordan det går. Med mindre serien blir tatt opp igjen eller noe da, men det blir vel for seint etter denne "avslutninga". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som har tatt seg bryet med å oversette morsesignalene i ses2? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Akkurat sett avslutninga. Fy FAEN for en episode! Handlingen i denne episoden kunne fort blitt dratt ut i 2-3 episoder. SÅ mye var det som skjedde. Action all the way. De klarte faktisk å avslutte plotet på en tilfredstillende måte også. Men etter at jeg hadde sett den så føltes det ut som om hele serien bare var en prolog til en annen serie. The Next American Cicil War som de snakket om på slutten hadde blitt en glimrende serie som bygget videre på handlingen fra Jericho. Håper noen tar opp tråden. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Bra episode, fullpakket med action. Som Lar5 sa så hadde dette lett blitt flere episoder. Man manglet nesten alt av transportscener, kjedelig kjærlighetsscener o.l , rett på action Tipper de svei av det som var igjenn av budsjettet på fly scenen Endret 26. mars 2008 av egzeth Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bra episode og avslutning egentlig, men gikk altfor kjapt. Stanley og gjengen brukte jo like lang tid på å begrave Bonnie som Jake brukte på å komme seg halve landet rundt med militær i hælene og en atombombe i bagasjen. Menmen, måtte jo bare bli sånn. Fikk hvertfall avsluttet det hele. Er jo heller ikke umulig med en fortsetting på denne episoden heller da om noen skulle ønske å ta opp serien igjen. Bomben er jo ikke ødelagt enda, og det er jo en borgerkrig på trappene, så kan være mye spennende stoff igjen. Får leve i håpet. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Einig med dåke andre, var ein verdig slutt på ein fantastisk serie. Skulle gjerne sitt meir av den, men skal vel litt til. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvor var det vi skulle sende nøttene? Var jo en slik aksjon etter sesong 1 som resulterte i sesong 2. De hørte på "oss" den gangen, hvorfor skulle dem ikke høre på oss denne gangen da? Ser forøvrig at det kommer en ny sesong Prison Break, den var også i utgangspunktet "død", men pga pågang fra seerne har de besluttet å starte innspilling i mai. Gleder meg til høsten Håper at produsentene bak Jericho også ser sin besøkelsestid og får fingeren ut av r*sshullet... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Firefly og jericho er serier som burde fått flere sesonger. Prison Break er blant det som kunne klart seg med to. Men til dagens episode. Steike dette var bra. Får leve i håpet om at det blir film elelr ny serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå