Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en vanvittig bra serie! Action kan de, likte hele episoden.

For de som har sett episode 5:

Hva har det å si for Jericho-folket at Goetz er blitt hengt?

Ikke så alt for mye vil jeg anta, men jeg regner med at de kommer New Bern til unsettning når de bli "angrepet" av J&R.

Lenke til kommentar

Jess! Dette var en bra episode. Fikk virkelig tilbake den utrolige følelsen fra slutten av sesong 1 når spenningsnivået var på topp. Det er så utrolig synd at amerikanerne og CBS ikke ser hvor bra denne serien er.

Virkelig kaldt når Stanley bare plaffa ned Goetz. I de fleste andre serier og tilfeller ville Jake klart å snakke han fra det, men her var det bare boom bang. :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

liker så absolutt hvordan de 2 siste episodene utviklet seg..

Det at faren til jake døde, bonnie døde og nå det at Goetz ble drept av stanley...dette er slike vendinger man ikke så ofte ser i slike serier..For min del bli serien bare mer spennende og ikke så forutsigbar...

Lenke til kommentar

Da er hvertfall serien mer eller mindre ferdig for godt. CBS velger å sende "rødt-lys"-cliffhanger på slutten av sesong 2 nå onsdag neste uke. Som betyr at det er en cliffhanger som avslutter hvertfall for noe særlig fremtid med Jericho.

I've just been speak to my source at CBS about this article from Hollywood Reporter and he says that the non-cliffhanger ending will be shown and Jericho will not be renewed. - DarkUFO

"Jericho." CBS must make this decision quickly since only two episodes remain in Season 2 and the network has to choose Ending A or Ending B. Two conclusions to the season have been shot. One puts a narrative lid on the series (lest protesting fans pelt CBS executives with thousands of pounds of nuts again), the other more of a cliffhanger. CBS notes that the show gains from DVR viewership and online viewing, but after its performance the past two weeks, most doubt the citizens of "Jericho" will live to fight another season.

Source: Hollywood Reporter

Synd egentlig, fordi jeg starta å like serien igjen nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Om du spør meg, så klarar dei aldri å laga episode 7 utan "cliffhangere".

Om Robert Hawkins ikkje hadde blitt tatt, hadde det kanskje vert mogleg å avslutta Jericho, men å prøve å avslutte serien med ein episode på 45 min igjen og så masse som ikkje er blitt "fiksa" endå, er umogleg!

EDIT: Eller kanskje dei klarar det likavell, såg nettopp sneak peaken til episode 7 her.

Endret av PHdZ
Lenke til kommentar
Synes Jericho er en topp serie i seg selv. Kanskje en av de beste action seriene?

Uansett, tragisk at det legges ned

Ikke enig, bra de gir seg på topp uten å måtte prøve å finne på noe nytt bare fordi det er/ble en seersuksess.

24 er et godt eks. der jeg syntes det de har holdt på altfor lenge, når begynner den å gjenta seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...