the_fire Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 For en vanvittig bra serie! Action kan de, likte hele episoden. For de som har sett episode 5: Hva har det å si for Jericho-folket at Goetz er blitt hengt? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 For en vanvittig bra serie! Action kan de, likte hele episoden. For de som har sett episode 5: Hva har det å si for Jericho-folket at Goetz er blitt hengt? Ikke så alt for mye vil jeg anta, men jeg regner med at de kommer New Bern til unsettning når de bli "angrepet" av J&R. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sykt bra episode, lett den beste til nå i ses 2 hvertfall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jess! Dette var en bra episode. Fikk virkelig tilbake den utrolige følelsen fra slutten av sesong 1 når spenningsnivået var på topp. Det er så utrolig synd at amerikanerne og CBS ikke ser hvor bra denne serien er. Virkelig kaldt når Stanley bare plaffa ned Goetz. I de fleste andre serier og tilfeller ville Jake klart å snakke han fra det, men her var det bare boom bang. Endret 12. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 liker så absolutt hvordan de 2 siste episodene utviklet seg.. Det at faren til jake døde, bonnie døde og nå det at Goetz ble drept av stanley...dette er slike vendinger man ikke så ofte ser i slike serier..For min del bli serien bare mer spennende og ikke så forutsigbar... Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 I neste episode skal visst Beck ty til ekstreme handlingar for å visse at det er han som har kontroll . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Da er hvertfall serien mer eller mindre ferdig for godt. CBS velger å sende "rødt-lys"-cliffhanger på slutten av sesong 2 nå onsdag neste uke. Som betyr at det er en cliffhanger som avslutter hvertfall for noe særlig fremtid med Jericho. I've just been speak to my source at CBS about this article from Hollywood Reporter and he says that the non-cliffhanger ending will be shown and Jericho will not be renewed. - DarkUFO "Jericho." CBS must make this decision quickly since only two episodes remain in Season 2 and the network has to choose Ending A or Ending B. Two conclusions to the season have been shot. One puts a narrative lid on the series (lest protesting fans pelt CBS executives with thousands of pounds of nuts again), the other more of a cliffhanger. CBS notes that the show gains from DVR viewership and online viewing, but after its performance the past two weeks, most doubt the citizens of "Jericho" will live to fight another season. Source: Hollywood Reporter Synd egentlig, fordi jeg starta å like serien igjen nå. Endret 19. mars 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Viste ikke at det var laget en cliffhangerversjon engang, siden jeg aldri hadde regnet med at det skulle bli mer enn 7 ekstra episoder. Lurer på hvem arkitekten er, har en sterk mistanke om at at det er baldie Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Om du spør meg, så klarar dei aldri å laga episode 7 utan "cliffhangere". Om Robert Hawkins ikkje hadde blitt tatt, hadde det kanskje vert mogleg å avslutta Jericho, men å prøve å avslutte serien med ein episode på 45 min igjen og så masse som ikkje er blitt "fiksa" endå, er umogleg! EDIT: Eller kanskje dei klarar det likavell, såg nettopp sneak peaken til episode 7 her. Endret 19. mars 2008 av PHdZ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lurer på om den andre slutten, den med cliffhangeren, kommer til å bli lagt ut. På en måte håper jeg det, men på en annen måte så vil jeg ikke det i frykt for at serien blir ødelagt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den andre episoden som ville gitt serien mulighet til å fortsette, får vi nok dessverre aldri se. Synd at det er slutt, for Jericho blir igjen bare bedre å bedre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Trist at en så god serie legges ned.. Har bare blitt bedre og bedre i sesong 2 egentlig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den andre episoden som ville gitt serien mulighet til å fortsette, får vi nok dessverre aldri se. Synd at det er slutt, for Jericho blir igjen bare bedre å bedre. Men hvis de har laget den så er det jo en liten sjanse for at den lekker ut på internett da. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den kommer nok som ekstramateriell på DVDen. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er sikkert slik at i denn avsluttende så faker de bomba og alt går bra, mens i cliffhangeren så går nuken av i Cheyenne Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er det noen andre som synes at skytescenene i Jericho er mye bedre enn mange andre serier? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Synes Jericho er en topp serie i seg selv. Kanskje en av de beste action seriene? Uansett, tragisk at det legges ned Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Synes Jericho er en topp serie i seg selv. Kanskje en av de beste action seriene?Uansett, tragisk at det legges ned Ikke enig, bra de gir seg på topp uten å måtte prøve å finne på noe nytt bare fordi det er/ble en seersuksess. 24 er et godt eks. der jeg syntes det de har holdt på altfor lenge, når begynner den å gjenta seg. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, kan egentlig være litt enig der også. Men synes det samtidig er synd å ikke få se denne supre serien lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå