Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig, må si jeg er fornøyd med sesong 2 så langt. Er veldig synd hvis det bare er 7 episoder til (eller er det tilsammen?) :/

Etter hva jeg har skjønt har de fått klarsingal for 7 episoder i sesong 2. Om det er muligheter for fler, vet jeg ikke. Kommer vel an på oppslutningen av seere.

Hadde vært rimelig teit å avslutte en så bra serie midt i suppa av historien.

Men skjønner ikke helt at de klager på lave seertall når det er mulig å last ned hele episoden fra nettsidene deres, og klager på pirater :p Litt selvmotsigende spør du meg...

Lenke til kommentar

Om det blir bare de 7 episodene som har blitt sagt, vil det si at det bare er 3 episoder igjen. Men det jeg har hørt er at de har laget to forskjellige episode 7, hvor den ene avslutter serien, mens den andre danner en cliffhanger med mulighet for nødvendig fortsettelse videre. Så er det vel opp til CBS hva de vil videre med Jericho, og hvilken episode de sender.

Lenke til kommentar

Ifølge Syfy Portal hadde episode 4 bare en 3.9 rating, noe som er et forholdsvis lavt seertall. Dersom de resterende episodene ikke får bedre seertall, spørs det om vi får noen flere episoder enn de 7 annonserte...

Link til saken.

Lenke til kommentar

enig i at episode 4 i sesong 2 var topp..faktiskt så er jeg veldig fornøyd med sesong 2 så langt..om det bare er 3 episoder igjen er jo litt surt...men det kan jo være en god måte å starte en ny trend på..lage en relativt god serie som overleverer i 2 sesonger (så vidt) og klare å avslutte serien på en god måte uten å dra ut historien slik som lost, prison break etc...men det skulle ihvertfall vært en full sesong 2..tror de kunne lage en god avslutning med en hel sesong på 20 episoder +++...vå får vente i spenning...

Lenke til kommentar

Nettopp sett episode 4 og må si det var en veldig bra episode. Endelig fikk vi et skikkelig svar på hvem som står bak angrepene. Det har jeg ventet leeenge på. Blir veldig synd hvis det ikke kommer noen flere episoder enn 7, fordi det har virkelig tatt seg opp igjen i det siste. De har kommet inn på det samme sporet som de hadde i sesong 1.

Lenke til kommentar

Bra episode dette, enig at det kanskje var en bitteliten brist på slutten der, men var da ikke så ille. Det at man bare hørte pust og hjertedunk var jo fordi vi skulle se det slik Bonnie (?) så det, kanskje litt teit akkurat det men. Hvis det ikek blir flere enn 7 episoder håper ejg hvertfall vi får noe som ligner på en avslutning i ep7 da.

Lenke til kommentar

En helt sinnsyk slutt på episode 4, venter i spenning på de resterende episodene, dette blir jo bare bedre og bedre!

Bare synd at amerikanere ikke verdsetter kvalitets-TV som dette... :no: Får håpe at ratingen går oppover, selv om det ser litt mørkt ut akkurat nå mtp fortsettelse.

Lenke til kommentar
HOLY HELL!

THAT's what I'm talking about. For en absolutt sykt bra episode. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg kunne sett denne serien i 10 sesonger om de bestemte seg for det.

Helt enig. Utrolig spennende, bare synd dette er ferdig om 2 episoder. Hadde vært deilig med en lang avsluttnings-episode i værtfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...