Killer_DT Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er sikkert en riktig antagelse. Jeg gleder meg faktisk som en unge til ep204. Føler meg som en ungpike, første dagen på barneskolen. Hakke hatt det sånn siden Sesong finalen av Dexter. Hehe. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Stemmer det ja. Veldig fornøgd med starten av sesong 2! Kortid skal episode 4 sendast i usa? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ingen som vet når det kommer hit til Norge? på norske kanaler altså Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Stemmer det ja. Veldig fornøgd med starten av sesong 2!Kortid skal episode 4 sendast i usa? Episode 3 kommer denne uka, så da kommer episode 4 neste uke. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dagens episode var veldig bra. Ser for meg det blir full krig igjen i neste episode. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Må si at ep. 4 var en stor opptur fra de tre foregående. Får håpe kvaliteten holder seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En virkelig opptur. Nå begynner det å bli skikkelig spennende. Nå får vel hvertfall Stanley skikkelig motivasjon til å få tatt de folka. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, slutten på episode 4 var noe av det mest latterlige jeg har sett på tv. Aper som skrev slutten på episoden under streiken? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, slutten på episode 4 var noe av det mest latterlige jeg har sett på tv. Aper som skrev slutten på episoden under streiken? Når du først er i gang, hvorfor ikke utdype hva du mener? Er så lite givende å høre noen klage over noe, uten at de grunngir det noe særlig. Og nei, episodene ble produsert i sommer/høst, så streiken har nok ikke hatt noen innvirkning. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Totalt ulogisk reaksjon, greit nok at de skulle skrive henne ut, men det var da også en måte å gjøre det på. Går ut, snakker litt med de, neida Mimi er ikke hjemme, så sier de at de skal inn, hun blir plutselig helt panisk spurter inn, låser døra og henter hagla! Hvor i svarteste natta kom det fra? Mimi gjemmer seg i matboden og Bonnie begynner å skyte ned disse folk fra Jennings & Rall. Siste prikken over Ien er jo selvsagt hjertebankingen og pustingen. Resten av episoden var fin den, skjønner ikke at de måtte ødelegge den så kraftig. Ulogisk, irrasjonelt, uforståelig, meningsløst, hva tenkte de på? Jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn. Endret 6. mars 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Somebody kill this mothfucka: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet om det blir mer enn de 7 episodene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tror ikke det. Seertallene er lave, og ikke noe som får sjefene i CBS til å smile nok til å la serien forsette til tross for kampanjer o.s.v. Hvis kanalen overlever med de lave seertallene(som jeg tviler på), så er det uansett ikke nye episoder igjen før i august minst. Fordi det er for kort tid til å lage flere episoder og de har ikke fått klarsignal for å produsere flere enn 7 episoder. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 At ein slik fantastisk serie har lave seertal er rett og slett gale. Noke av det beste som går på tv i USA for tida. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter dagens episode føler jeg ikke at tapet av Jericho kommer til å bli så stort. Håper bare at de får fullført historien på en passende måte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvis seertallene fortsatt er for lave, så tror jeg egentlig CBS snart bør revurdere hvor store krav de setter til seertallene sine. De kan ikke forvente at alle serier skal ha like stor oppslutning som giganter som LOST og Prison Break. Nå bor ikke jeg i USA, så jeg har veldig begrenset kjennskap til tv-kanalene der, men jeg tror Jericho ville gjort det bedre på en annen kanal som kanskje er større og flinkere til å promotere serier enn det CBS er. Endret 6. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så sessong 1 av Jerico, hvor kan jeg se sessong 2? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 På TV i USA. Yarr! Åja, jeg venter på tv2 jeg :/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tror ikke Jericho begynner før i sommer/høst på TV2. Hvis det skal sendes da? For det er vel ikke bekreftet om TV2 skal sende de 7 episodene, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå