Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Okey, slutten på episode 4 var noe av det mest latterlige jeg har sett på tv. Aper som skrev slutten på episoden under streiken?

 

Når du først er i gang, hvorfor ikke utdype hva du mener? Er så lite givende å høre noen klage over noe, uten at de grunngir det noe særlig. ;)

Og nei, episodene ble produsert i sommer/høst, så streiken har nok ikke hatt noen innvirkning. :p

Lenke til kommentar

Totalt ulogisk reaksjon, greit nok at de skulle skrive henne ut, men det var da også en måte å gjøre det på. Går ut, snakker litt med de, neida Mimi er ikke hjemme, så sier de at de skal inn, hun blir plutselig helt panisk spurter inn, låser døra og henter hagla! Hvor i svarteste natta kom det fra? Mimi gjemmer seg i matboden og Bonnie begynner å skyte ned disse folk fra Jennings & Rall. Siste prikken over Ien er jo selvsagt hjertebankingen og pustingen.

 

Resten av episoden var fin den, skjønner ikke at de måtte ødelegge den så kraftig. Ulogisk, irrasjonelt, uforståelig, meningsløst, hva tenkte de på?

 

Jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Tror ikke det. Seertallene er lave, og ikke noe som får sjefene i CBS til å smile nok til å la serien forsette til tross for kampanjer o.s.v.

 

Hvis kanalen overlever med de lave seertallene(som jeg tviler på), så er det uansett ikke nye episoder igjen før i august minst. Fordi det er for kort tid til å lage flere episoder og de har ikke fått klarsignal for å produsere flere enn 7 episoder.

Lenke til kommentar

Hvis seertallene fortsatt er for lave, så tror jeg egentlig CBS snart bør revurdere hvor store krav de setter til seertallene sine. De kan ikke forvente at alle serier skal ha like stor oppslutning som giganter som LOST og Prison Break.

Nå bor ikke jeg i USA, så jeg har veldig begrenset kjennskap til tv-kanalene der, men jeg tror Jericho ville gjort det bedre på en annen kanal som kanskje er større og flinkere til å promotere serier enn det CBS er.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...