Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Det er hvertfall bestill 9 episoder så langt. Vil tro de ikke har bestillt mer enn en halv sesong til-og-begynne med. Episode 9 har sendedato i januar, dvs at de legger inn en pause for å se hvordan showet har fungert. Og da vil de sannsynligvis kansellere eller bestille en hel sesong i denne pausen. Men ratings har alt å si, så det er jo bare å følge med så ser man hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett ep 4, og Jericho har har jo speed som en skillpadde i LOST.

Sitter bare å ergrer meg over mange scener som kunne vært kutta, feks mammas kosing med sønn. herregud.

Dette ligner bare mer og mer på en forkledd såpe.

Major sønnen som jukser på kona.

Outcast kidden som flørter med high-class bitch.

Så langt er verdicten: KJEDELIG.

Det eneste som gjør det verdt å se er negeren og hva pokker han driver med.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
De første episodene var morsom nok, men dette ser ut til å bare gå mot en vanlig såpeserie. Tippe alle byer er sprengt, og vi ender opp huset på prærien.

7069854[/snapback]

Jeg putter denne på hold i noen episoder iallefall, så får jeg sjekke denne tråden om det er verdt å se den.

Lenke til kommentar

Så disse episodene hos en kompis. Virket veldig spennende og eg likte historien men ja er enig med at det kan blir litt "treigt" til tider med mye tull fra byn eg ikke bryr meg døyten om. På den siste episode var det altfor mye fokus på den idiotiske brannen men for en slutt! :wow:

Denne kommer eg nok til å forsette å fulge meg på. :)

Lenke til kommentar

Kaster meg på Jericho toget!

Så alle 5 episoder så langt i går kveld, ble hooked! Skulle nesten tro det var et militærkupp ettersom de agentene visste om dette på forhånd. Men de missilene på slutten av ep. 5 virker som om USA vet hvem som sto bak dette og svarer tilbake...

Ikke vet jeg, men neste episode blir spennende med EMP'er.

Lenke til kommentar
Kunne faktisk tru at det er Israel som står bak angrepene. For mot slutten så viser dei talerstolen der alle stjernene er forma som ei jødestjerne.

Men eg synest at deg er ganske spennende, leder meg til neste episode..

7119253[/snapback]

Det det så ut som for meg var at det var en gammel talestol.. er sikkert livefeed fra et bomberom ... som eksempel vi ser på slutten av Terminator 3

men hvorfor var han duden inne på en tyrkisk side?

hvor det sto noe om KGB.. men det virket som det var en nyhets side og ikke noe mer snusk enn det

etter som det var en "babe of the week" sak der :p

Lenke til kommentar

Argh. Denne serien har tonnevis med potensialet, men isteden for å lage spennende situasjoner om selve atombombene, lager de heller drama av trivielle ting som en brann i byen, tenåringsgeeken som ikke får henge med de kule o.s.v. Cliffhangeren til den siste episoden var helt syk så jeg må nok se neste også.

Lenke til kommentar
Kunne faktisk tru at det er Israel som står bak angrepene. For mot slutten så viser dei talerstolen der alle stjernene er forma som ei jødestjerne.

Men eg synest at deg er ganske spennende, leder meg til neste episode..

7119253[/snapback]

Det det så ut som for meg var at det var en gammel talestol.. er sikkert livefeed fra et bomberom ... som eksempel vi ser på slutten av Terminator 3

men hvorfor var han duden inne på en tyrkisk side?

hvor det sto noe om KGB.. men det virket som det var en nyhets side og ikke noe mer snusk enn det

etter som det var en "babe of the week" sak der :p

7120067[/snapback]

Vistnok er det den tyrkiske versjonen av Microsoft sin MSN side :p

Lenke til kommentar

Hvorfor MSN Tyrkia av alle ting....

Det er Jericho alltid et eller annet spennende.

Det lost egentlig mangler i følge meg er teknologi (som selvfølgelig ville ødelagt showet).

I jericho har man muligheten til å fikle med teknoligi, slik som internett tilgang og nødtelefon....

Endret av Kizzaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...