Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg alle tre episodene på PCen, men synes egentlig det er ganske kjipt de har kommet på nettet så lenge før de skal sendes på TV. Vi risikerer bare at de ikke gidder å spille inn mer. :(

Ja du får se det når det blir aired da. Du kommer jo likevel til å piratkopiere, så hvorfor skal du få dårlig samvittighet?

Lenke til kommentar

Tror han tenker på at siden episodene allerede ligger ute på nettet så tidlig så kanskje det blir dårligere med tv-seere, noe som kanskje kan bety slutten på Jericho om det ikke tar seg opp. Men er uansett lite vi kan gjøre med det, alt er jo opp til seerne i statene som Nevnarion sier.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig bestemt meg for å være tålmodig og vente til episoden kom offisielt, men sprakk gitt. Har lastet ned den første nå, og skal se den. Men bare den, så skal jeg vente til resten kommer på ordentlig vis. Har ventet på dette så utrolig lenge nå (så egentlig kunne jeg vel greid å vente en måned til). Faen at de lakk ut på nettet så tidlig altså. Det er stort sett bare til irritasjon. Menmen. Klarer ikke motstå fristelsen nå. Gjorde selv mye for å prøve å redde serien i fjor når den sto for fall, så føler liksom at jeg har bidratt litt til at den nå er tilbake. Det gjør forventningene og gleden over disse nye episodene enda større. Så nå drar jeg en tur tilbake til Jericho. Men bare i 44 minutter. 44 minutter som forhåpentligvis blir spektakulært bra. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...