Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tror det kan ta god tid før S1 dvd`en kommer her til lands, men den er ute i statene. Dexter S1 kom ikke ut i samme sone innenfor dvd vi bruker før nå. Så kan ta en stund.

Så bra at Jericho fikk en sweeps-periode som februar, og at de ikke velger torsdag eller mandag som sendedag(på grunn av Lost o.s.v).

CBS har lagt ut ny sneak peak til S2 på youtube nå:

http://www.youtube.com/watch?v=7cRpK76q4_s

Lenke til kommentar

Fy svarte så herlig promo! Dette har jeg venta lenge på, utrolig tøft å se scener jeg en periode trodde jeg aldri ville få se. Gøy at de bruker fansens kamp for å redde serien for å reklamere for den. All oppmerksomheten dette har gitt Jericho vil forhåpentligvis være med å øke seertallene.

:D

Lenke til kommentar
Ahh! Endelig. Fet promo, men den spoila en del da synes jeg.. Klarte ikke la være å se den. :D Hatt et lite maraton igjen nå i jula, kongeserie, gleder meg noe helt sykt til S2!

For meg gikk ting så fort at jeg ikke fikk med meg så mye. Men likevel så det utrolig tøft ut og det ser ut som det har blitt lagt en del penger i de 7 episodene. :D

Lenke til kommentar
ååå nå gleder jeg meg skikkelig til 12 februar. sånn for sikkerhetskyld, hvilken kanal?

Det kommer ikke på norske kanaler 12 februar, man må nok vente en stund til det kommer på norske TV-kanaler. Torrent er min venn. :p Men det er vel NBC som sender Jericho? Eller tar jeg helt feil nå?

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
ååå nå gleder jeg meg skikkelig til 12 februar. sånn for sikkerhetskyld, hvilken kanal?

Det kommer ikke på norske kanaler 12 februar, man må nok vente en stund til det kommer på norske TV-kanaler. Torrent er min venn. :p Men det er vel NBC som sender Jericho? Eller tar jeg helt feil nå?

Er det ikke CBS da?

Edit: CBS ja..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Husk å ta diskusjon om episodene i spoilertags da folkens! Episodene er jo ikke ute i USA enda.

Sett første episode nå, likte det ganske godt. Men synes det var litt merkelig at det blei en så plutselig brå slutt på krigen. Krigen de har forberedt seg til lenge og som var hele greia på slutten av sesongen var plutselig over uten noe om og men, så bare at militæret slapp litt bomber over det hele. Ellers synes jeg det var meget bra. Spennende dette opplegget med Hawkins og det der. Alt i alt positiv start på sesongen, nå skal jeg få tak i de to neste episodene også!

Lenke til kommentar
Ventetida blir ikkje akkurat noko kortare ved å sjå episoder som har lekka ut på Internett. Det blir jo tre ekstra veker å vente på ei ny episode (går ut frå at det blir sendt ei episode i veka som vanleg).

Nettopp, nettopp. :p Har aldri sett logikken i det med å korte ventetiden ved å laste ned leak-episoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...