Reeve Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tv2 kan gå å legge seg. Personlig nekter jeg å se en så bra serie i noe mindre enn 720p, uavbrutt av reklame. Må si meg enig der Jeg begynte å se den i vanlig TV format, men etter å ha sett 2-3 episoder dukket plutselig hele sesongen i 720P opp, så da byttet jjeg til den. Jeg har forøvrig byttet fra vanlig 350Mb verisjon til 720p verisjoner på alle serier jeg følger med på (eller alle serier som sender 1 times episoder, dvs. Stargate Atlantis, Jericho, Smallville, Heroes, Lost, Prison Break etc.) Man ser faktisk stor forskjell når man ser de ved siden av hverandre på en lik TV Har man en 17" CRT skjerm eller noe lignende, så er det nok ikke nødvendig med 720p. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen av dere som ser det i 720p som faktisk betaler for å se disse seriene på en eller annen måte? Eller er det bare ulovlige metoder som gjelder her? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil tro at de fleste er opptak fra HD kanaler i USA for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) det er nok "ulovlig" nedlasting av divx som er rippet fra orginal kilden. men tror ikke disse er ekte 720p med så høy oppløsning, ser ihvertfall ikke slik ut... de fleste 45min episodene er på rundt 1,5GB som påstår å være 720p men de "vanlige" er på rundt 350mb Endret 29. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ta SGA feks, der ser man svært stor forskjell. Hvorfor ikke sci fi sender i den beste kvaliteten (som de faktisk lager serien i) vet jeg ikke. Jeg vet bare at 720p versjonene blir sendt på en annen kanal enn sci-fi. Kanskje det er en kanal som har mer frekvensplass. Når jeg tenker meg om så er det aldri 720p versjonen som kommer ut i noen serier, så jeg tror det er andre kanaler som sender samme episoden en halv uke senere som har den beste kvaliteten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ta SGA feks, der ser man svært stor forskjell. Hvorfor ikke sci fi sender i den beste kvaliteten (som de faktisk lager serien i) vet jeg ikke. Jeg vet bare at 720p versjonene blir sendt på en annen kanal enn sci-fi. Kanskje det er en kanal som har mer frekvensplass.Når jeg tenker meg om så er det aldri 720p versjonen som kommer ut i noen serier, så jeg tror det er andre kanaler som sender samme episoden en halv uke senere som har den beste kvaliteten. Ja, det er vel Sky eller noe sånt som sender SGA i 720p. Derfor må jeg vente til Tirsdag før jeg får sett SGA, mens jeg kan egentlig se den på Lørdag, fordi da kommer den ut i vanlig størelse. Men derimot Smallville, Heroes, Dexter og Prison Break, de kommer ut i 720p med en gang, og blir sendt i HD. Jeg har uansett en fin tirsdag da SGA, Heroes og PB i 720p, i tillegg til The Big Bang Theory som jeg pleier å se mens jeg venter på at en av de seriene jeg skrev over skal bli ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 men tror ikke alle de som kommer ut til Heroes, PB, smallville osv er ekte 720p, noen ganger så når det er slik: Audio: Dolby AC3 48000Hz 6ch Video: MPEG4 Video (H264) 1280x720 23.98fps men alle er ikke det så det er litt juks her, men bedre enn vanlige på 350mb er de... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Orker ikke å lese alt i denne tråden, så sorry hvis dette har blitt spurt flere ganger fra før. Men blir det sesong 2, og når begynner den? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sesong 2 blir det definitivt, men når den kommer aner jeg ike, kanskje i årskifte eller over nyttår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jericho gets a second season with at least seven more episodes and if the ratings stay up it will be extended even further! Season two premiere will be midseason 2007/2008. i fare for å sitere meg selv... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jericho gets a second season with at least seven more episodes and if the ratings stay up it will be extended even further! Season two premiere will be midseason 2007/2008. i fare for å sitere meg selv... Takk for info, selv om jeg egentlig kunne søkt meg fram til det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nettop færdig med sesong 1 (eller har jeg sett både 1 og 2 siden jeg har sett 22 episoder?) i alle fall, I WANT MORE Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nei du har kun sett sesong 1. sesong 2 kommer om en stund. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er det som egentlig har skjedd med USA? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) I serien mener du? En rekke atombomber har gått av og ødelagt mange store byer i USA og alt er ute av kontroll. Utover det så vet vi vel egentlig ikke så mye, men det er det vi håper å få vite mer om ved at serien får fortsette. Endret 14. november 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 w00t, positivt overrasket nå. Leste at showet ble kansellert og at det kaaaanskje var mulighet for en oppfølger film. Har en god varm følelse inni meg nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det blir ingen oppfølgerFILM, men kanalen CBS har kommet med gode nyheter om at serien er hentet opp igjen fra graven, og får foreløpig 7 episoder til. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Derav den gode følelsen. Jeg anså denne geniale serien som død og begravet på kirkegården over fantastiske serier som fikk en altfor brå slutt. Endret 14. november 2007 av WyZarD Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Å legge ned denne serien som de først gjorde, er jo bare ren skjær galskap.. en av de beste serier som er laget... på linje med Sopranos. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Regner nå med at streiken vil få en innvirkning på denne serien i likhet med de fleste andre serier også? Eller er alt filmet ferdig og slik allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå