Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der sprakk jeg gitt :p Etter gårsdagens spennede episode på TV2(episode 13), kunne jeg ikke vente, så jeg har nå sett de resterende 9 episodene! Og i slutten av serien må jeg si at jeg var imponert! Den sakte oppbyggningen i serien var absolutt nødvendig! Du utvikla ganske gode forhold med karakterene, og dette gjorde de siste geniale episodene sååå mye bedre!

 

MEN DET KAN IKKE SLUTTE SÅNN? 7 Episoder er for lite, 22 er passe =)

Lenke til kommentar
Der sprakk jeg gitt :p Etter gårsdagens spennede episode på TV2(episode 13), kunne jeg ikke vente, så jeg har nå sett de resterende 9 episodene! Og i slutten av serien må jeg si at jeg var imponert! Den sakte oppbyggningen i serien var absolutt nødvendig! Du utvikla ganske gode forhold med karakterene, og dette gjorde de siste geniale episodene sååå mye bedre!

 

MEN DET KAN IKKE SLUTTE SÅNN? 7 Episoder er for lite, 22 er passe =)

9253780[/snapback]

 

Det er muligheter for at det kommer flere enn 7 episoder. De har satt 7 episoder som et mål og hvis det blir nok seere så kommer de til å lage flere episoder.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ferdig meg sesong 1 nå. Jeg likte meg godt gjennom hele serien og skjønte at dette ikke kunne slutte. Vi fikk se forholder mellom personer og hvordan de etterhvert knyttet til hverandre mer og mer. Liker godt slike ting.

 

Nå gleder jeg meg til den knøttlille sesong 2 på foreløpige 7 episoder, og se hvor det toget kom fra og hva det inneholder, i tillegg til hva Homeland Security gjør med Hawkins - om han i det hele tatt klarer å redde sitt eget skinn og sin familie.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lov å håpe at det er noe i ryktene på tv.com:

Jericho could see air soon

 

CBS reportedly considering drama as replacement for failed new show; Jericho could be on within weeks.

 

Det som hovedsakelig sies er at skulle en av CBS sine nye serier i høst floppe helt, så er det gode muligheter for at den blir erstattet av nettopp Jericho.

Å få et på lufta allerede i høst hadde nok vært en fordel med tanke på å få flere episoder snarlig, siden den da allerede før jul har mulighet til å bevise at den bør fortsette, og dermed kan få en fast plass på programmet til våren.

 

Men NÅR Jericho kommer tilbake er ikke det viktigste, det som teller er at seertallene holder mål når den først kommer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett Jericho før!

 

Jeg fikk tak i hele sesong 1 i HD for omtrent 2 uker siden, og begynte å se de på tirsdag. Nå er jeg kommet til episode 18, og skal se videre i morgen!

 

Utrolig spennende og bra serie! Jeg gleder meg hver dag til å komme hjem å se på det!

 

Når kommer de 7 neste episodene som er bestillt?

Lenke til kommentar
Og de blir sent på tv2 eller?

 

Ja får da håpe at når CBS hadde vett nok til å gi serien 7 episoder til, så gjør tv2 det samme. :)

 

_Zeke: De 7 episodene kommer mest sannsynlig en eller annen gang i perioden desember-februar. Men som jeg skrev tidligere i tråden så er det også en mulighet for at de kommer nå de nærmeste ukene dersom et annet show på CBS blir kansellert.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt så er de 7 episodene allerede laget og klare til å bli sendt. De var nok veldig raske til å sette i gang i sommer etter at de fikk klarsignal om å lage mer. Det de nå venter på er at CBS skal sende episodene, og så ta en avgjørelse på om de skal satse videre, eller om det ender der. Dersom det blir fler episoder etter de 7, vil disse sannsynligvis bli regnet som sesong 3, og at sesong 2 forblir en mini-sesong, siden de for å være på den sikre siden har laget slutten litt mer konkluderende enn slutten på sesong 1.

 

Er det forresten noen her som har hørt noe om utgivelse av Jericho sesong 1 på dvd her i Norge? Den ble utgitt i USA i starten av oktober, og siden tv2 er ferdig (eller snart ferdig) med å sende den, så er det vel ingenting i veien for å få den gitt ut her også? :) Vil tro at hvordan salget av denne går også vil være en bestemmende faktor for om CBS skal satse videre eller ikke. Dessuten er det sikkert mange som vil skaffe seg denne serien på dvd. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jericho gets a second season with at least seven more episodes and if the ratings stay up it will be extended even further!

 

Season two premiere will be midseason 2007/2008.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...