Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Det at CBS kansellerte og "introduserte" Jericho.. Ville det hatt noe å si for TV2?

Altså, kjøper TV2 episodene ifra CBS eller produsenten? Eller er CBS faktisk produsenten? :confused:

9164383[/snapback]

hmm godt spørsmål... var jo slik med joey at usa kansellerte etter episode 15 i sesong 2 men så sendte tv2 hele sesong 2 altså 22 episoder!

 

hehe det var arti , at norge faktisk sendte full sesong av joey mens usa fikk ikke hele sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm godt spørsmål... var jo slik med joey at usa kansellerte etter episode 15 i sesong 2 men så sendte tv2 hele sesong 2 altså 22 episoder!

 

hehe det var arti , at norge faktisk sendte full sesong av joey mens usa fikk ikke hele sesongen.

9164397[/snapback]

Så for en gangs skyld så lastet amerikanerne serier fra denne siden av dammen i stedet for omvendt? kult :wee: Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Hehe. Sendte bare inn en epost/skrev under på opprop jeg :ohmy:

Men det virket jo da :)

 

Nå er det vel bare å håpe på det gode, altså at USA's befolkning heller ser på TV når disse 7 episodene sendes istedenfor å gjøre annet dill dall :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

...så teknisk sett så har CBS seg selv å takke...? At de har hatt såpass store forventninger til Jericho at de sendte det samtidig som andre store, populære serier?

Lenke til kommentar

Det er ikke bestemt noe enda om når disse episodene skal sendes, men siden det foreløpig bare er lovet 7 episoder, altså en mini-sesong, så vil denne trolig sendes i den såkalte "midt-sesong-pausen", som er når de store seriene har pause midt i sesongen, i perioden ca. desember - februar. Hvilken dag og når på døgnet episodene skal gå er jo også usikkert, men jeg håper CBS er litt smartere denne gangen, og ikke setter serien opp mot store programmer som American Idol. Og så får vi håpe at amerikanske tv-seere også endelig har lært, og benker seg foran tv'en når Jericho går.

CBS sender jo sesong 1 i reprise nå, i håp om å verve enda flere fans til serien. Nå har de lagt sendetidspunktet til fredag kveld. Kanskje tester de ut hvordan dette vil fungere. Vil tro at seertallene her også vil ha litt å si for hvordan og hvor mye CBS vil satse på Jericho sesong 2.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Det at CBS kansellerte og "introduserte" Jericho.. Ville det hatt noe å si for TV2?

Altså, kjøper TV2 episodene ifra CBS eller produsenten? Eller er CBS faktisk produsenten? :confused:

9164383[/snapback]

Hadde de ikke ombestemt seg så hadde ikke TV2 kunne gjort noe for å få en sesong 2 da. Det er CBS som bestiller (og betaler for) episodene, og det er dem som har bestilt de 7 nye episodene som sendes til høsten.

 

edit: Og TV2 kjøper vel episodene fra CBS ville jeg tro. Hvis de skulle gått utenom CBS måtte de også betalt budsjettet for episodene, noe jeg vil tro er litt utafor budsjettet deres :p

Endret av anners
Lenke til kommentar

Du svarte før jeg fikk redigert innlegget mitt.

 

Og TV2 kjøper vel episodene fra CBS ville jeg tro. Hvis de skulle gått utenom CBS måtte de også betalt budsjettet for episodene, noe jeg vil tro er litt utafor budsjettet deres :p
Endret av anners
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Du svarte før jeg fikk redigert innlegget mitt.

 

Og TV2 kjøper vel episodene fra CBS ville jeg tro. Hvis de skulle gått utenom CBS måtte de også betalt budsjettet for episodene, noe jeg vil tro er litt utafor budsjettet deres :p

9166878[/snapback]

Hehe :)

Men Ok. TV2 hviler på skuldrene til CBS... :w00t:

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...