Movieheart Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sesong 2 kommer nok ikke.. o.0 Ellers en kanon bra serie.. Ble ferdig med sesong 1 for ca 1 mnd siden hehe.. CSB <3Genialt bra serie, klarte ikke å legge det bak meg at det var slutt :o ble sint på tven.. -.- hehehe 8968104[/snapback] Det kommer en sesong 2 jo. De skal starte på med 8 episoder i starten av 2008 og så skal de fortsette hvis det blir nok seere. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 De kom jo med en uttalelse om at Jericho ikke ville vises mere pga for lite seere.. kom jo opp en klageside på nett osv. . Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I den førte episoden hvor Jake snitter opp halsen til ei lita jente og stikker et sugerør ned i halsen for å starte ho: Er dette helt normalt. Til nå synesjeg det var det rareste med Jericho . Noen som har hørt om det sett det før ?? 8968457[/snapback] Det skal vistnok være vanskelig/umulig å improvovsere slikt. Men det er sikkert mulig på et sykehus (det ble foreslått i House MD) med riktig utstyr. Tror det kalles kanylie/kanyle eller lignende. De kom jo med en uttalelse om at Jericho ikke ville vises mere pga for lite seere.. kom jo opp en klageside på nett osv. . 8968756[/snapback] Det blir som _Zero sier, 8 nye episoder. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Jericho_(TV_s...tion_and_return Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det blir som _Zero sier, 8 nye episoder. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Jericho_(TV_s...tion_and_return 8969070[/snapback] 7 nye episoder (for å være pirkete) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 De kom jo med en uttalelse om at Jericho ikke ville vises mere pga for lite seere.. kom jo opp en klageside på nett osv. . 8968756[/snapback] Det begynner å bli en stund siden det kom opp da. Men det blir 7 episoder ja som Nevnarioen sier. Trodde det var 8 jeg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fans also sent just over 20 tons of nuts to CBS headquarters Ahahaha! :!: beste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det funket og det er vi overlykkelige for. En så fantastisk serie har jeg ikke sett på lenge og det ville vært trist om den hadde blitt kuttet ut pga. nye serier og serier som Survivor: China >.< Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde et lite maraton her om dagen. Meget god serie må jeg si. Synes ikke skuespillerprestasjonene er på topp, men handlingen er jo skikkelig bra. Gleder meg virkelige til ses2. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Følger med på det på TV2, serien går litt for sakte, men er fortsatt en god serie Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Elsker Jericho Ble utrolig letta da jeg så at Nuts For Jericho-kampanjen (sende 20 tonn peanøtter til CBS) virket og at de kommer tilbake med en sesong to. Men for at det skal bli mer enn en minisesong må seertallene i USA opp, og det er jeg litt usikker på om kommer til å skje. For de som vil ha info om Nuts for Jericho-kampanjen: http://www.nutsonline.com/jericho edit: Hvis du har lyst til å støtte Jericho og hjelpe serien med å overleve, se fulle episoder på CBS' nettsider, gratis: http://www.cbs.com/innertube/player.php?ca...&format=&auto=0 Endret 18. juli 2007 av anners Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Damn you imbasiels ( Stewie fra family guy Garantert skrevet feil... ) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Imbeciles? And what`s this got to do with the little town called Jericho? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 IT has NOTHING to do with it. It was that NOW i know ( from a guy up head) that CSB stream em foo free *damn slow to download em all Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 omgplz geif anglisskillz kor? Sorry mack, engelsken din er littt vanskelig å ta. Come again? Free stream på CSB gitt av en kar over. Nvm, got it anyways. Am I right, or am I right? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Disser du engelskskillsa mine? :o Det var MENINGEN da.. Litt sånn, inderengelsk det er skam fett xD i love em EDIT: Ja jeg fant det ut NÅ at de streamer. Og jeg visste det ikke, så jeg har LASTET ned alle sammen fra torrents. Slooooow.. no fackin seeders Endret 21. juli 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 I den førte episoden hvor Jake snitter opp halsen til ei lita jente og stikker et sugerør ned i halsen for å starte ho: Er dette helt normalt. Til nå synesjeg det var det rareste med Jericho . Noen som har hørt om det sett det før ?? 8968457[/snapback] Det skal vistnok være vanskelig/umulig å improvovsere slikt. Men det er sikkert mulig på et sykehus (det ble foreslått i House MD) med riktig utstyr. Tror det kalles kanylie/kanyle eller lignende. http://en.wikipedia.org/wiki/Jericho_(TV_s...tion_and_return 8969070[/snapback] Det heter trakeotomi og er ikke en uvanlig praksis. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg sier ikke det er en uvanlig praksis, bare at det ikke skal vaere mulig/vanskelig aa improvosere slikt med noen sugeroer og en tapetkniv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er fullt mulig og ikke spesielt komplisert. Nødoperasjoner som dette er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det at CBS kansellerte og "introduserte" Jericho.. Ville det hatt noe å si for TV2? Altså, kjøper TV2 episodene ifra CBS eller produsenten? Eller er CBS faktisk produsenten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå