Deosl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sesong 2 kommer engang i 2008, men redusert... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Redusert i antall episoder eller redusert i crew og budsjett? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Redusert i antall episoder eller redusert i crew og budsjett? 8961161[/snapback] Det er bestilt 8 episoder med mulighet for forlengelse basert på seere... Kanskje du ikke fikk med deg at Jericho ble canceled tidligere i vår, men er tilbake etter kjemping fra fansen. Edit: link: http://en.wikipedia.org/wiki/Jericho_(TV_s...tion_and_return Endret 28. juni 2007 av Deosl Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er ikkje denne serien utruleg usannsynleg med tanke på det radioaktive regnet og ein Panasonic Toughbook som er laga av myndigheitene som tåler EMP? Eg er ingen vitskapsmann, men dette lukta det ikkje god fisk av... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er ikkje denne serien utruleg usannsynleg med tanke på det radioaktive regnet og ein Panasonic Toughbook som er laga av myndigheitene som tåler EMP? Eg er ingen vitskapsmann, men dette lukta det ikkje god fisk av... 8966342[/snapback] Hva som er så usansynlig med det? Skjønner ikke helt hva du vil fram til her. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En EMP tar bare livet av elektronikken i nærheten av eksplosjonen, noe Jericho ikke er. Det radioaktive regnet traff ikke Jericho. Hva er overdrevent? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En EMP tar bare livet av elektronikken i nærheten av eksplosjonen, noe Jericho ikke er. Det radioaktive regnet traff ikke Jericho. Hva er overdrevent? 8966371[/snapback] Det radioaktive regnet traff jo Jericho da. Men alle klarte å komme seg i sikkerhet før det kom. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) De trodde det kom til å treffe, noe det ikke gjorde. Hvorfor tror du Stanley overlevde etter å ha løpt rundt i regnværet? Fordi det bare var vanlig regn, ikke radioaktivt Endret 28. juni 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 De trodde det kom til å treffe, noe det ikke gjorde. Hvorfor tror du Stanley overlevde etter å ha løpt rundt i regnværet? Fordi det bare var vanlig regn, ikke radioaktivt 8966386[/snapback] Det hadde vel mer med å gjøre om det var en H-bombe eller A-bombe som var brukt å gjøre mener jeg å huske. H-bomber gir ikke så mye radioaktivt nedfall Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Men regnet var svart, noe som er vanlig etter atomeksplosjoner. Skjedde i Hiroshima bl.a, der drakk innbyggerene av regnvannet og ble svært syke. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hm, mulig jeg tar feil da. Men da skjønner jeg ikke hvorfor Stanley ikke er dau nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Men regnet var svart, noe som er vanlig etter atomeksplosjoner. Skjedde i Hiroshima bl.a, der drakk innbyggerene av regnvannet og ble svært syke. 8966410[/snapback] Hiroshima var en A-bombe, ikke en H-bombe begge produserer nedfall men h-bomber produserer lite radioaktivitet Endret 28. juni 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Og Hawkins hadde sitt stasj i en EMP-sikker bunker. Men fy flate for en serieavslutning! Og takk gud for at jeg slapp å vente på det brevet fra CBS. Det hadde tatt livet av meg Kan anbefale denne serien til alle med litt tolmodighet. De siste episodene er helt ekstremt rå - noe av det beste av sesongavslutning jeg har sett! Kommer til å kjøpe DVDen, og jeg kommer definitivt til å se de siste episodene (som jeg håper bare er fortsettelsen, ikke slutten). Jericho Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Altså, hadde regnet vore radioaktivt, ville vel ikkje faren vore over når regnet slutta. Regnet som låg på bakken ville jo vore like farleg som det som kom ned for 5 minuttar sidan? Maisen til han bondemannen ville iallefall vere fucked? Kan lite om stråling, men det verkar litt rart for meg. Men two thumbs up for Jericho Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er da mye med denne serien som er usannsynlig, men hva svarten gjør da det? Lenke til kommentar
trra Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den dagen man forventer at alt man ser av tv skal være 100% sannsynlig kan man bare skru av. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Men regnet var svart, noe som er vanlig etter atomeksplosjoner. Skjedde i Hiroshima bl.a, der drakk innbyggerene av regnvannet og ble svært syke. 8966410[/snapback] Hiroshima var en A-bombe, ikke en H-bombe begge produserer nedfall men h-bomber produserer lite radioaktivitet 8966434[/snapback] Vel, tja. Ble det noen gang sagt hva slags bomber som ble brukt da? Når man så på hvilken høyde røyksoppen strakk seg i første episode, tenkte jeg fisjonsbombe (eller A-bombe som noen liker å kalle det) med en gang. Fusjonsbomber (H-bomber) kan forøvrig produsere mye radioaktivt nedfall avhengig av deres konstruksjon, slå opp på Castle Bravo-testen på Wikipedia. Forøvrig ville jo nedfallet fortsatt vært radioaktvit, det finnes jo ikke noe slikt som en 100% "ren" bombe. Endret 29. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sesong 2 kommer nok ikke.. o.0 Ellers en kanon bra serie.. Ble ferdig med sesong 1 for ca 1 mnd siden hehe.. CSB <3 Genialt bra serie, klarte ikke å legge det bak meg at det var slutt :o ble sint på tven.. -.- hehehe Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I den førte episoden hvor Jake snitter opp halsen til ei lita jente og stikker et sugerør ned i halsen for å starte ho: Er dette helt normalt. Til nå synesjeg det var det rareste med Jericho . Noen som har hørt om det sett det før ?? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det var da for at hun skulle få luft, fordi hun ikke klarte å puste. Jeg mener å ha sett det flere ganger før i andre serier/filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå