Hamsterino Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Bra nyheter for de som elsker showet ja, jeg var mer "meh" grei nok serie, men altfor altfor treg. Kommer nok til å fortsette å se på. 8805247[/snapback] Så du de siste episodene? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 JAAA! Den beste nyheten jeg har fått på lenge Fint å se at CBS endelig tok til vett! Lenke til kommentar
cowai Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jericho ruler hardt, eller rett under LOST anyways, gleder meg at CBS har tatt til vett..! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Håper all oppmerksomheten og re-runs i sommer gjør at serien får flere seere når den kommer tilbake. Dette er jo fantastiske nyheter. Oppfordrer alle som ser serien, og i hvert fall de som laster den ned, om å kjøpe DVD'en. Gratispassasjerer hjelper ikke for å få en forlenget Jericho Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Man må få folk som har det Nielsen greiene til å se på Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Yes! Får håpe at de amerikanske seerne ikke svikter Jericho når det kommer tilbake. Skal værtfall kjøpe dvden når den kommer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Glimrende. Til støtte for serien, så skal jeg kjøpe sesong 1 på DVD. Keep it up! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja! Jeg som har sutra i flere uker.. Endelig! Må nok kjøpe dvden! Jaaaa! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 All oppmerksomheten vil nok gi masse nye seere, så derfor er det bra at CBS kjører hele sesong 1 i reprise i sommer. Da får alle nye hengt seg på. Det som er synd er at vi som ser på her hjemme i Norge ikke teller som seere, så da må vi sette all lit til at amerikanerne samler seg i store tropper foran tv'en og sørger for at de neste 7 episodene blir en seersuksess. I tillegg får vi også håpe at avbruddet og alt som har skjedd ikke får alt for mye negative konsekvenser for serien i seg selv. Men som Dotten sier, å kjøpe DVD'en er en bra ting å gjøre. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har sett hele første sesong! UTEN å spoile må jeg bare si at denne serien var VELDIG bra Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bra nyheter for de som elsker showet ja, jeg var mer "meh" grei nok serie, men altfor altfor treg. Kommer nok til å fortsette å se på. 8805247[/snapback] Så du de siste episodene? 8805495[/snapback] Ja sett hele sesongen ja, snakket om hele sesongen under ett når jeg mente "treg". Alle show treffer ikke alle like bra. For meg var den grei nok, ikke på topp 10 engang, var bedre serier å redde som er cancla, Veronic Mars og The Black Donnelys, Studio 60 for å nevne en par-tre Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Surface kunne også blirr redda, men Jericho er på førsteplass av alle serier til nå! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har sett Jericho når det begynte på Tv2 og den er ein av dei beste seriene eg har fått med meg. Eg skal kjøpe meg sesong 1 når den kjem ut i butikkene Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bra nyheter for de som elsker showet ja, jeg var mer "meh" grei nok serie, men altfor altfor treg. Kommer nok til å fortsette å se på. 8805247[/snapback] Føler akkurat det samme. Og dere som sier 'de siste episodene', kjedelig å se 20 eps før det virkelig skjer noe, også er det stop. Vet hvordan en cliffhanger funker ja..still. Slenger meg på Jericho vogna neste år jeg også. Nå er vel det meste satt opp for en kjempestart på sesong 2, så det kan være verdt å få med seg. Håper budjettet er stor nok... Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Som mange andre har sagt, serien blir bedre og bedre utover sesongen, jeg vil se flere episoder enn 7 i andre sesong, så kjøp dvden ellers så......NUTS Endret 21. juni 2007 av trra Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hvilket nommer er det på episoden som går i kveld på tv2 ? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kjapt søk på TV2.no viser at det er den 5. episoden. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har akkurat sett hele sesong 1 på to dager. For en fantastisk bra serie! Og så noen nyheter rundt de nye sendingstidene til Jericho i USA. http://jerichoboard.cbs.com/n/pfx/forum.as...richo&tid=14859 Klikk på Attachments nede i venstre hjørne for å se en PDF fil. Håper de nye fredags sendetidene fører til høyere seerantall. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Elsker denne serien. Har så langt sett til episode 20, og gleder meg STORT til de neste fire (eller tre?) episodene. Robert Hawkins er definitivt favoritt. Så Jake. Håper virkelig på ny sesong av Jericho. Noen som vet om dette er bekreftet? Irriterer meg litt over klagingen i tråden. Noe er konstruktivt, mens det andre suger å lese gjennom. Edit: Kommer ikke til å lese videre i tråden (er på side 10 eller 11) uansett, vil ikke ha noen spoilere. Så å klage på at svaret står rett over hjelper meg lite Endret 28. juni 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå