Plomma2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Likte denne serien godt Skjønner meg ikke helt på han som skal mure seg inne. Hva var det som ble sagt over radioen som ikke noen andre burde høre? 7024338[/snapback] Hvilke byer som var rammet, tror jeg. Det var i alle fall det han skrev ned. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Likte denne serien godt Skjønner meg ikke helt på han som skal mure seg inne. Hva var det som ble sagt over radioen som ikke noen andre burde høre? 7024338[/snapback] er jo tydlig det da er jo byer som er borte eller alvorlig skadet i angrepet alle de han setter på er med på kartet i episode 3 men kartet i episode 3 er ikke alle stedene Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): DERFOR! mener jeg de bare rapporterte om det og ikke sto bak det Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Likte denne serien godt Skjønner meg ikke helt på han som skal mure seg inne. Hva var det som ble sagt over radioen som ikke noen andre burde høre? 7024338[/snapback] Hvilke byer som var rammet, tror jeg. Det var i alle fall det han skrev ned. 7025394[/snapback] Jaja, selvsagt, men hvorfor fortalte han det ikke videre? Var det mer enn bare et om byene som ble fortalt? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 har du sett episode 3? da skjønner du litt mer av hvorfor hanikke sa noe er noe fishy Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) har du sett episode 3? da skjønner du litt mer av hvorfor hanikke sa noe er noe fishy 7026426[/snapback] Har sett episode tre. Men det er jo tydlig at han vet noe som de andre ikke vet? ... eller er han bare utrolig paranoid? Endret 8. oktober 2006 av Canute Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 eller er han tellolist? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jericho er en genial serie, etter eps3 så var iallefall jeg solgt. Det er jo en lost ripoff, men kom an, disse folkene er ikke på en øy med isbjørn, de er i en liten by der fly lander på veier, tanks og jagerfly svermer rudnt byen. En "agent" som kan alt om atombomber som gjør klar til en krig. En ukjent invasjonsstyrke, som folk tror er kineserne Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Syns det ser ut som om serien er filmet med amatørkamera. har sett de 2 første episodene, skal se den tredje litt senere. har ikke imponert meg noe særlig hittil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er jo en lost ripoff, men kom an, disse folkene er ikke på en øy med isbjørn, de er i en liten by der fly lander på veier, tanks og jagerfly svermer rudnt byen.En "agent" som kan alt om atombomber som gjør klar til en krig. En ukjent invasjonsstyrke, som folk tror er kineserne 7028626[/snapback] Hvordan kan du si at serien er en ripoff fra LOST? Den må du serriøst forklare for jeg ser ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kanskje ikke en direkte, men de er stengde, uten å vite hva som har hendt. Men som sagt der er en orginal ide i følge meg, men jeg har lest endel på IMDB forumet til Jericho og der mener de at det er en Ripoff Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 ohhh de åå såå store IMDB horene! med demmes logik er battlestar galactica også en lost ripoff faktumet er at lost er en Gilligan's Island/Lost in space ripoff uansett Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Absolutt potensiale i den serien. Var det våpen vår mørkhudete atomekspert murer inne i kjelleren sin? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 I den garasjen var det jo våpen som lå, ville jo være logisk at det var det han da muret inn Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hva faen er det han og hans venner driver med.. med tanke på antall våpen på det lageret så kan man nesten tro at de skal prøve å ta over.. hvor er de han har kontakt med ! arrg! Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes det går tregt! Kunne godt fått litt mer informasjon Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hva? fikk jo vite noen byer til denne episoden jo.. og at han duden er involvert i noe som kan stå bak.. (de viste hvertfall om det på forhånd) Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Greit at vi fikk vite litt, men synes godt vi kunne fått vite enda litt mer Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vet iallefall litt mer hva muligens disse våpnene skal brukes til Men så kommer spørsmålet, er vår svarte venn (unnskyld uttrykket, glemte navn) bad eller good. Syns det går i et pent tempo... Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ingenting er bedre eller på høyde med prison break. mulig og lage to så spennende sesonger? Lost tapte seg helt i sesong 2! Beklager off topic, men jeg måtte bare dele mine indre følelser Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Off topic: Lost tapte mye...men har tatt seg opp On topic: Uten jeg vet så vil jeg tror at Jericho vil ta opp enten fangene, flypassasjerene eller så kommer det flere radioaktive ofrer. Noen som vet om det er bestilt full sesong eller bare en halv? Det vi vet er at serien gjør det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå