Nevnarion Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Selv om jeg burde advare dere som ikke har sett den enda, fra å se på siden den er kansellert, så vil jeg likevel anbefale dere å se på. Det er en flott serie, som nok mange av dere vil like. Og dessuten så har CBS lovet nå at det skal bli en eller annen form for "closure", så forhåpentligvis får serien en mer ordentlig avslutningen enn cliffhangeren i siste episode. Endret 24. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Layn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fakk alle bra serier som blir kanselert Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Linksy til det med "closure"? 8693992[/snapback] Her blant annet: CBS offers Jericho compromise Det skal visst også ha stått skrevet en artikkel i en avis i New York. Så saken får hvertfall oppmerksomhet. Endret 24. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Så reklame for denne serien tidligere i dag. Skal gi den en sjangse. Den så interessant ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Linksy til det med "closure"? 8693992[/snapback] Her blant annet: CBS offers Jericho compromise Det skal visst også ha stått skrevet en artikkel i en avis i New York. Så saken får hvertfall oppmerksomhet. 8694330[/snapback] Delvis gode nyheter i det minste da. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Synes dagens episode var ganske bra. Litt treig start, men er jo tross alt første episode. Vil ikke lese for mye i tråden siden jeg kan se at den allered har gått en stund i utlandet.. Om den så er kansselert håper jeg det blir en bra slutt. P.O. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er vel som med andre serier, en som balanserer action og såpe mellom episodene. Det er vel aldri vært ment som en pur actionserie. 8691169[/snapback] Ja, såpe delen ødelegger litt for meg desverre. Off topic: *ser på avatar til Smirnoff* We can't stop here, this is bat country! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes dagens episode var ganske bra. Litt treig start, men er jo tross alt første episode. Vil ikke lese for mye i tråden siden jeg kan se at den allered har gått en stund i utlandet.. Om den så er kansselert håper jeg det blir en bra slutt. P.O. 8695659[/snapback] Den har en knall bra slutt med en syk cliffhanger... Med andre ord, siden det ikke kommer en sesong 2 vil du bli irritert når du ser slutten... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Minner igjen om underskriftskampanjen. Over 83000 underskrifter nå. Burde være mulig å få den over 100 000. Den er allerede en av de største underskriftskampanjene som har vært for en serie. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er lov å håpe, men tror det trengs endel mer enn bare de underskriftene. Når det er så mye annen dritt som får leve, er det helt utrolig at de presterer å ta av Jericho. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Kan ikke annet enn å si meg enig i det. Hvis du ser på rasket som CBS fornyer og oppgulpet de skal sende fra høsten av så må man begynne å lure på hva i h... som er grunnen til at de kansellerer Jericho. Nå virker det som det kan skje noe over pinse i følge en av producerne til Jericho. CBS and Paramount is weighing different options, Zreik said, and there's a chance that more information might come out after the Memorial Day holiday. 'Jericho' cast, Crew willing to stick around Endret 26. mai 2007 av Carbonite Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvor mange underskrifter tror dere det må være for at Jericho kommer tilbake? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vanskelig å si, men petitiononline.com har faktisk reddet en serie før. Det var Family Guy, og da mener jeg å ha hørt at de hadde rundt 140 000 underskrifter. Men bare underskrifter er ikke nok, det er hele kampanjen som eventuelt vil redde Jericho. Og det er derfor saken får en del oppmerksomhet i media nå også, fordi det er sjelden at en redd-serie-kampanje blir så stor som den for Jericho har blitt. Men hvertfall så tror jeg at vi må godt over 100 000 underskrifter for at de skal hjelpe noe. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Haha, Family Guy er konge da.. Men da får vi bare håpe at folk skriver under da.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Minnet meg om de første 20 minuttene av war of the worlds ! Jake virka skikkelig proff med de sugerøra og den jenta >< Episoden "walls of Jericho" kunne minne om Stephen King. Dreamcatcher Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje jeg skal begynne å se på dette Hørtes veldig spennende ut. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje jeg skal begynne å se på dette Hørtes veldig spennende ut. Du har kanskje ikke fått det med deg, men denne serien er altså kanselert/stoppet. Helt meningsløst å begynne å se på den nå. Blir som å se bare første halvtimen av en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå