Elensar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bra sesong avslutning. Håpar andre sesong blir minst like bra. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Leser forresten på diskusjonsforumet til CBS (kanalen som sender Jericho) at det er frykt for at serien kan bli kansellert. At det kanskje aldri kommer noen sesong 2? Da griner jeg. 8585978[/snapback] Det må jo være en lov som forbyr CBS å avslutte serien med en slik cliffhanger. Enig i at den har tatt seg kraftig opp de siste episodene. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis Jericho blir kanselert etter en cliffhanger kommer jeg til boikotte _alle_ serier som har, blir og skal bli sendt på CBS. For alltid. Det finnes tross alt folk der ute som virkelig blir hekta, og kan rett og slett "loose it" (kom ikke på et mer passende ord for det på norsk). Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer det kanskje ikke en ny sesong? Seriøst! det er den beste serien jeg har vært borti! Jeg ser på ganske mange serier! Men hvis det ikke blir kanselert, når kommer ny sesong? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi finner ut om det kommer en ny i morra har jeg hørt. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer det en ny i morra? Eller finner vi ut om Jericho er kansellert hvis det ikke kommer episode i morra? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi finner ut om den blir kansellert i morra. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da får vi bare krysse fingerene og håpe på at de ikke kansellerer da. Lenke til kommentar
PoWo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da får vi bare krysse fingerene og håpe på at de ikke kansellerer da. 8619377[/snapback] Etter å ha lest på cbs.com sin forum sider så er serien kansellert. Noen skal ha hatt troverdige kilder. Det er ikke offisielt enda, men jeg tviler på at den fortsett.. Jeg er så sinnsykt forbanna, hater at alle de gode seriene blir kansellert. Fikk vite i dag også at Studio 60 er kansellert. Blir så utrolig irritert. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da får vi bare krysse fingerene og håpe på at de ikke kansellerer da. 8619377[/snapback] Etter å ha lest på cbs.com sin forum sider så er serien kansellert. Noen skal ha hatt troverdige kilder. Det er ikke offisielt enda, men jeg tviler på at den fortsett.. Jeg er så sinnsykt forbanna, hater at alle de gode seriene blir kansellert. Fikk vite i dag også at Studio 60 er kansellert. Blir så utrolig irritert. 8621703[/snapback] Jeg tror desverre ikke noe på deg. Venter til jeg får det offisielle svaret. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ingenting er offisielt enda, det får vi først vite i morgen. Jeg har fortsatt håp, selv om det ser skummelt ut. Jeg kommer til å knuse ett eller annet hvis Jericho blir kansellert. Skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvis den blir kansellert nå så håper jeg at de i det minste tar en "firefly" og kommer med en avsluttende film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det ser dårlig ut ja. Ryktet om kansellering; http://www.zap2it.com/tv/news/zap-renewalr...0,3725758.story Helt utrolig bittert om det ikke kommer en ny sesong. De siste episodene har vært meget bra. Idiotisk å sette Jericho opp mot American Idol etter en flere måneders pause. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Variety just broke the news about the fate of the CW's drama slate, and we just got the word on some of your faves on CBS. Here's the down-low: ALIVE! * One Tree Hill (CW) * Smallville (CW) * Supernatural (CW) * Ghost Whisperer (CBS) * Numb3rs (CBS) CBS Logo DEAD! * Close to Home (CBS) * Jericho (CBS) IN LIMBO! * No word yet on Veronica Mars. Too bad Veronica Mars herself can't be assigned to this mystery. She'd have Viacom begging for mercy and spilling its guts in no time flat! Fra kristin, så er nok veldig mørkt for Jericho :( Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Helt utrolig at en serie som Ghost Whisperer overlever mens Jericho blir kansellert. CBS er håpløse. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg tror rett og slett jeg bare skal slutte å se TV-serier. Alt jeg begynner å se på blir kansellert. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det kommer nok snart en side der du kan signere for å redde serien. Og det vil antakeligvis ikke virke, og vi får aldri vite hva som skjer. Nå skal jeg gå å gråte litt i et hjørne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå skal jeg gå å gråte litt i et hjørne. 8626627[/snapback] Gjør plass til meg Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Fy faen så kjipt, nå som det begynte og blir jævlig bra Endret 16. mai 2007 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå