Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn informasjon bruker vi S P O I L E R til, faen ass....

8535490[/snapback]

Og det snakker du om? :ermm: (Det står altså inni din egen post også).

Jericho har bare blitt bedre og bedre nå de siste episodene, som mange andre allerede har sagt. :)

Lenke til kommentar
Jeg begynte å grøsse når jeg så den svære tanksen komme rullende ned den bakken, også det gliset jeg hadde da!!

8583027[/snapback]

Indeed.

Fyfader, da jeg så det flagget i leiren fikk jeg en liten støkk. Jeg lurer på hvem som styrer det "ekte" USA.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke helt hva de mente med flagget, at det er færre stater siden det var langt fra 50stjerner der?

8583238[/snapback]

Antagelig er det noen som ikke vil være med i 'de forente stater' eller noe.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Flagget har i tillegg vertikale striper og ikke horisontale striper slik som det virkelige flagget har. Dessuten var jo den "skallete mannen" en sentral person i den nye ledelsen. Var ikke uten grunn at de bestemte seg for å gjøre Jericho til primary objective.

Lenke til kommentar

Dæven dette var bra! En veldig sterk og følelsesladet episode, samtidig som den hadde masse herlig action. Og endelig dro de fram tanksen også.

At noen kom til å dø følte jeg lå litt i kortene, siden det tross alt var en sesongavslutning og ting skal være dramatiske. At det ble Johnston var heller ikke veldig overraskende. Men synd, syns han var en tøff karakter.

Leser forresten på diskusjonsforumet til CBS (kanalen som sender Jericho) at det er frykt for at serien kan bli kansellert. At det kanskje aldri kommer noen sesong 2? :( Da griner jeg.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...