Nevnarion Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det blir nok sesong 2 ja. Denne episoden var veldig bra. De siste 3-4 episodene har vært veldig gode, og løftet serien. Venter bare på at de skal dra fram tanksen. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jericho - Episode 22 - Why We Fight - preview/teaser Dette ser lovende ut, gleder meg til sesongavslutningen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ser de har dratt frem tanksen der i hvertfall. Synd det blir så lenge mellom den neste og den etter det Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg syns Jericho har tatt seg opp veldig mange hakk de fire siste episodene. Det var ganske langt nede og kjedelig en stund før det, men nå har det tatt seg opp over toppen. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ser de har dratt frem tanksen der i hvertfall. Synd det blir så lenge mellom den neste og den etter det 8534075[/snapback] Sånn informasjon bruker vi S P O I L E R til, faen ass.... Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sånn informasjon bruker vi S P O I L E R til, faen ass.... 8535490[/snapback] Og det snakker du om? (Det står altså inni din egen post også). Jericho har bare blitt bedre og bedre nå de siste episodene, som mange andre allerede har sagt. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Steike, jeg likte episoden jævla godt. Bra sesong avsluttning imo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sykt bra episode... Faen at vi må vente på ny sesong for å se fortsettelsen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sykt bra episode... Faen at vi må vente på ny sesong for å se fortsettelsen 8581304[/snapback] Når begynner den nye sesongen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ah, nydelig episode. Var artig når de kom med tanksen. Den gjorde virkelig susen! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg begynte å grøsse når jeg så den svære tanksen komme rullende ned den bakken, også det gliset jeg hadde da!! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg begynte å grøsse når jeg så den svære tanksen komme rullende ned den bakken, også det gliset jeg hadde da!! 8583027[/snapback] Indeed. Fyfader, da jeg så det flagget i leiren fikk jeg en liten støkk. Jeg lurer på hvem som styrer det "ekte" USA. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg skjønte ikke helt hva de mente med flagget, at det er færre stater siden det var langt fra 50stjerner der? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg skjønte ikke helt hva de mente med flagget, at det er færre stater siden det var langt fra 50stjerner der? 8583238[/snapback] Antagelig er det noen som ikke vil være med i 'de forente stater' eller noe. Endret 10. mai 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sansynligvis mente de nok at det var langt færre en 50 stater i USA. Ergo, USA er ikke slått sammen etter D.C. ble utslettet. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Flagget har i tillegg vertikale striper og ikke horisontale striper slik som det virkelige flagget har. Dessuten var jo den "skallete mannen" en sentral person i den nye ledelsen. Var ikke uten grunn at de bestemte seg for å gjøre Jericho til primary objective. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sykt bra episode dette... Bare litt synd at det var siste episode i denne sesongen. Noen som vet når neste sesong begynner på igjen? Klarer nesten ikke å vente jeg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For en episode... Den slutten, med flagget.. og "Fire!".. Så lenge til det begynner igjen! Det flagget var foresten litt creepy på en merkelig måte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Dæven dette var bra! En veldig sterk og følelsesladet episode, samtidig som den hadde masse herlig action. Og endelig dro de fram tanksen også. At noen kom til å dø følte jeg lå litt i kortene, siden det tross alt var en sesongavslutning og ting skal være dramatiske. At det ble Johnston var heller ikke veldig overraskende. Men synd, syns han var en tøff karakter. Leser forresten på diskusjonsforumet til CBS (kanalen som sender Jericho) at det er frykt for at serien kan bli kansellert. At det kanskje aldri kommer noen sesong 2? Da griner jeg. Endret 10. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå