Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en god episode. Men den guttungen(butikkeier) irriterer meg seriøst mye. Har håpet han skulle bli kverket i en halv sesong nå. Han trekker ned noe så enormt. Bah!

Gleder meg til neste episode.

8481533[/snapback]

Han er jo RÅ da!

Lenke til kommentar

Si meg; Hva hadde du gjort i hans situasjon? Det er nettopp DET som gir serien sin karakter... Jeg har problemer med å finne situasjoner der jeg hadde reagert anderledes

edit: Faen ta tastaturet mitt! e'en fungerer ikk ordentlig! :mad:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med rollefiguren Dale Turner og det er at han har gått fra å være mobbeoffer til å bli en real tøffing på mindre enn et par måneder.

Men, det skal sies at Erik Knudsen (kickass navn forresten) gjør en god jobb i å få det til å være plausibelt, selv om det er helt ute på jordet. Samme mann forøvrig knall i Saw II.

Lenke til kommentar
Si meg; Hva hadde du gjort i hans situasjon? Det er nettopp DET som gir serien sin karakter... Jeg har problemer med å finne situasjoner der jeg hadde reagert anderledes

8481855[/snapback]

Han kan reagere ved å hoppe utfor et stup og forsvinne ut av serien. Dale Turner er for meg en av tidenes værste karakterer. Sidestilles med Kim Bauer. Dog har sistnevnte utseende på sin side. :)

Lenke til kommentar
En av de beste episodene av noen serie noensinne. (IMO)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hawkins' stash!  :dribble:

8528164[/snapback]

Jeg har ventet på at Hawkins skulle ta fram tingene sine. :)

Btw, det er vel ikke noen som vet om en side som har oversatt morse-kodene til tekst?. Husker de sto på wikipedia, men de har bare "forsvunnet".

Lenke til kommentar

"guns... guns are easy.." :)

Utrolig bra serie dette.. Har virkelig tatt seg opp.. Passer bra at jeg driver å spiller The Fall, samtidig som jeg ser på serien..

noen som vet hvilken sang som ble spilt på slutten av episoden forresten?

Lenke til kommentar

De siste tre epidodene har virkelig løftet serien! De første episodene var veldig bra, før det dabba veldig av, var like før jeg sluttet å se på serien. Men etter de var på svartemarkedet fikk jeg nytt håp, og etter denne håper jeg virkelig på en sesong to.

Lenke til kommentar

8481855[/snapback]

Han kan reagere ved å hoppe utfor et stup og forsvinne ut av serien. Dale Turner er for meg en av tidenes værste karakterer. Sidestilles med Kim Bauer. Dog har sistnevnte utseende på sin side. :)

8483635[/snapback]

Haha hun var faen meg irriterende. Husker da de måtte koke henne inn i serien igjen etter første sesongen hun var med, vips etter 2 år på IT-akademiet så gikk hun fra å være dum mindreårig bimbo til ha alle hackeres drømmejobb.

edit: enig i at de siste episodene har spritet opp serien igjen, var på nippet til å slutte og se på den selv.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

"guns... guns are easy.."  :)

Utrolig bra serie dette.. Har virkelig tatt seg opp.. Passer bra at jeg driver å spiller The Fall, samtidig som jeg ser på serien..

noen som vet hvilken sang som ble spilt på slutten av episoden forresten?

8530811[/snapback]

Sangen som blir spilt: Foo Fighters - Times Like These ;)

Dritbra serie, ser frem til neste episode :dribble::love:

Lenke til kommentar

takk takk!

Det som er synd nå er at det bare er en episode igjen. Så er det pause en god stund før det eventuellt kommer en sesong nr. 2. Er det noen som vet om sesong 2 er bekreftet enda? Det ser i hvertfall ut som det er gode muligheter for det... Link

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...