Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?

Anbefalte innlegg

Veldig bra episode. Litt irritert av at hele sesongen har vært litt "rotete", men mennene bak serien begynner å få litt dreis på tingene nå.

Er helt i seriehimmelen. Lost har tatt seg kraftig opp, Jericho er blitt klart bedre, 24 tar seg opp... Og neste uke er det ny episode av Heroes. Det blir noen spennende uker fremover :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, føler det akkurat på samme måte Dotten. :wee:

Jericho er på vei mot noe nå ja, men føler liksom at det har vært det hele sesongen, at det liksom ligger i luften hele tiden at ting bare venter på å eksplodere, men så skjer det ikke. Men det er helt klart at det bygges opp mot en sesongavslutning. :)

Noen som vet om det blir bare en sesong forresten, eller om noen sesong 2 er bekreftet?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Question:

Future of Show Is episode 23 the season finale, or the series finale?

Producer's Response:

Episode 22, entitled “Why We Fight,” is most definitely not a series finale! In fact, by the time it’s over, you’ll have some great clues about where our story is headed in its second season.

--

Hmm, antar at det betyr at vi får en ny sesong. :)

Lenke til kommentar

Ikke for å være pirkete, men irriterer meg litt at Jake har brune øyne, mens resten av familien har blå. I teorien får ikke to mennesker med blå øyne en sønn med brune.

Meeen, liker serien veldig godt, selv om jeg er enig i at den tar seg litt tregt opp. Syntes det er veldig synt at den skal gå på tv2 sebra.

Lenke til kommentar
Ikke for å være pirkete, men irriterer meg litt at Jake har brune øyne, mens resten av familien har blå. I teorien får ikke to mennesker med blå øyne en sønn med brune.

8429667[/snapback]

I sesong 2 kommer det nok fram at Jake har en annen far serru serru ;)

Kan ikke akkurat si jeg har lagt veldig mye til øyefargen på de forskjellige der. :p

Lenke til kommentar

Nå er det vel som larsP sier heller motsatt, at i praksis får ikke to mennesker med blå øyne en sønn med brune. I teorien er det 1/4 sjans for det elns.

Men OT: Jericho er kanskje den beste amerikanske spenningsserien i år, dog ser ikke jeg på 24. Den gikk en stund veldig tregt, men nå har den tatt seg opp igjen. Og selv om den gikk veldig tregt syns jeg fortsatt det er den serien det har skjedd mest i av serier fra USA.

Lenke til kommentar

Nå er vi mega offtopic, men la meg forklare det jeg mente. Brunt er et dominant gen, noe som gjør at foreldrene ikke vil kunne ha genet for brune øyne, om de selv har blå øyne. Om foreldrene ikke har det blå genet så vil heller ikke barnet få det.

Men, i praksis så kan barnet få blå øyne som et resultat av en fiffig mutasjon av genene. Dette er sjeldent og selvfølgelige helt ufarlig.

--

Ontopic: Jeg gleder meg som en unge til den neste episoden. ;)

Lenke til kommentar

Jeg så premieren på Jericho på TV2 Zebra for litt siden og ble faktisk hekta! Jeg er på episode 20 mens resten av familien er på episode 4 :D

Jeg antok at sesongen var ferdig fordi den ble sendt i Norge, så nå ser jeg på amerikansk sendetider.

Uansett, utrolig bra serie. Spennende, men ikke action-spennende.

Lenke til kommentar
Var en bra episode det her. Episode 20 altså. Men trusselen er vel ikke helt over ennå?

8475733[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Constantine og kompani har jo fortsatt plenty med folk og mye bedre/flere våpen enn Jericho gjengen. Så vil tro det blir litt action mot slutten av sesongen, og "kjøretøyet" deres vil sikkert komme til nytte. :D
Lenke til kommentar
Var en bra episode det her. Episode 20 altså. Men trusselen er vel ikke helt over ennå?

8475733[/snapback]

Constantine og kompani har jo fortsatt plenty med folk og mye bedre/flere våpen enn Jericho gjengen. Så vil tro det blir litt action mot slutten av sesongen, og "kjøretøyet" deres vil sikkert komme til nytte. :D

8478146[/snapback]

Det håper jeg virkelig. Hadde vært skikkelig kos om de hadde blasta noen dudes med tanksen :D
Lenke til kommentar
HVIS det er noen som kan styre den da! Kanskje Johnston Green kan, eller det står i boka Jake fikk av faren sin. Ikke vet jeg

8480030[/snapback]

Hvordan fikk de den ellers inn i låven?
Lenke til kommentar
Tipper de har noen til og styre den, men hva med bensin og ammo? Bensin har de kanskje men jeg trur ikke de har noe ammo.

8480421[/snapback]

Kan jo spille på frykt da. Hvis de kjører opp med dem så vil de andre bli skremt. Med mindre de har noe anti-tank våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...