Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Jericho

 

39972.jpg

After a nuclear disaster caused by several terrorist attacks destroys most of America, residents of a small Kansas town must come to terms with a new and very different reality.

Har så langt sett 2 episoder av denne nye serien og jeg er ganske imponert.

 

 

Spoiler for de 7 første episodene under

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bekreftet ødelagte byer

* Denver

* Atlanta

* Chicago

* Philadelphia

* San Diego

* Dallas

* Kansas City

* Seattle

* San Francisco

* New York City

* Los Angeles

* Minneapolis

* St. Louis

* Detroit

* New Orleans

*Washington, D.C.

* Lawrence

- Cincinnati (muligens)

 

Byer som er bekreftet Uskadet

* New York

* Topeka

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett 3. episode kan jeg bare konkludere med at dette var dårlige saker. Litt bedre enn forrige episode, men langt fra bra nok til at man orker å bruke mer tid på dette. Holdt på å le meg i hjel da ordføreren sa ""One bomb does not make an attack." Vel, hva i granskauen ville du kalt det da....

 

Hvor blir det forresten av apokalypsen? CBS har klart det mesterstykket å få en atomkrig til å se kjedelig ut.

 

For de av oss som vil ha kvalitet er det heldigvis ikke lenge til 24 starter opp igjen!!

Lenke til kommentar
Hvilken kanal går serien på?

6962200[/snapback]

NBC om jeg ikke tar feil :p

6965333[/snapback]

Fy skamme seg ;)

 

Annyhur...det virker litt som en B-serie egentlig...men jeg har en liten formening om at den kan ta seg virkelig opp, den mangler bare det lille gnisten som andre serier har klart så fint å ordne.

Lenke til kommentar

Til nå så har virkelig serien vært spennende og bra, skuespillet er jævla bra og realismen er virkelig god. Etter ep3 så sitter jeg forsatt med frysninger og gleder meg bare mer og mer til neste episode ;) Vil serien forsette og bygge seg opp med kvalitets underholdning eller vil alle de mystiske elementene henge der for lenge? Håper ikke den serien her blir noe alla lost. Blir i allefall spennende og se:D

Lenke til kommentar
Til nå så har virkelig serien vært spennende og bra, skuespillet er jævla bra og realismen er virkelig god. Etter ep3 så sitter jeg forsatt med frysninger og gleder meg bare mer og mer til neste episode ;) Vil serien forsette og bygge seg opp med kvalitets underholdning eller vil alle de mystiske elementene henge der for lenge? Håper ikke den serien her blir noe alla lost. Blir i allefall spennende og se:D

7016898[/snapback]

Den har den "jeg vet ikke hva som skjer" faktoren over seg, men det blir på en helt annen måte en serien Lost. Skal se om jeg ikke får sett ep.3 om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar

hehe sant det ;) men sitter forsatt og lurer fælt på hva som har skjedd. kan det være et politisk kupp eller er det rett og slett en ny world war?

Blir usa innvadert av korea siden nyhetssendingen var på koreansk?

Sånne spørsmål er det jeg håper vi får svar på, vil helst ikke at det skal bli drøyd forlenge av kjedlige leteaksjoner etter savnede eller kjærlighets drama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...