warlord Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvor laster jeg ned nyere verson av bios? Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Bare gå inn på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt. Der skal du finne det! Hvis du fortsatt ikke finner dte så si hvilket hovedkort du har så kan jeg se om jeg finner det for deg :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du finner først ut hvilket hovedkort du har.. Så går du til produsentens hjemmeside og finner ditt hovedkort. Der vil det være linker til bios! Hva slags hovedkort har du? Edit; Gratulerer, krisfred, du var først! :smile: _________________ Tenk før du poster.. [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-11-01 19:50 ] Lenke til kommentar
warlord Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Asus A7M266-D Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hehe! Jepp, jeg var nok det :razz: Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Her finner du BIOS oppdateringen: http://www.asus.com.tw/support/download/se...me=1008a7md.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå