P1rkah Designz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ja topicen sier vel litt, hva skal jeg gjøre?? sitte i kafeterian? gå rundt og ikke gjøre noet?? glo på min egen skjerm? jeg skal dit helt alene og er helt alene kjenner altså ingen andre " gamere " som skal dit. hva skal jeg gjøre for å bli kjent med folk? hvor kan jeg finne lan servere jeg kan joine? takker for meg og venter på positive svar Lenke til kommentar
wilai Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 når han så sitte ved siden av søve, da er du igang. OT dei som arrangere lanet vil nok sette opp noe public server... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan dra en tur inn til Oslo kanskje. Det er ikke på lanet men. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ta deg en tur til Oslo. Finn på noe ? Sov? ALtså, du kan tanke de andre PCene for filer Du kjeder deg aldri vettu;) Get social, prek med folk Lenke til kommentar
ruffus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kommer garantert til og blir kjent med noen nye Det er mere og finne på en det du tror ... Lenke til kommentar
tanx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bare ta deg en tur i standsene og se på folk og ting? Se på folk som spiller WoW, let etter folk som klikker etter å ha tapt i CS. Finnes mye du kan gjøre Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 tror jeg dropper turen til oslo (bor jo der ) jo skulle ADOBE ha et PS stand?? PS=photoshop kan en del i det og vil lære myyyyyye mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg