Alpha Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er det bare meg eller er Mafia Free ride exstrem SINNSYKT vanskelig, noen som har noen tips på hvordan det kan bli litt lettere, jeg har fått de letteste bilenen, men sliter no vilt med de andre oppdragene. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ikke så vanskelig. Hvilke oppdrag sliter du med? Jeg har tatt ca 14 oppdrag tror jeg. Tips: På de oppdragene som man ikke får "utlevert" bil på, lønner det seg å "troppe opp" med en sprek bil som er god å styre. _________________ - signaturer er teit - [ Denne Melding var redigert av: neo22 på 2002-11-05 17:32 ] Lenke til kommentar
Alpha Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Jeg skiter generelt med alle, men har greid noen. De oppdragene jeg sliter mes med er oppdragene hvor du skal kjøre laste bilen hvor du ikke kan ha lavere fart en 30mph og oppdraget med lastebilen som er full av nitroglyserin. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Den hvor du ikke må kjøre saktere enn 30 mph er blant de vanskeligste. Her må du passe på at du ikke har for stor fart, for da mister du kontrollen. Nitroglyserin-saken er det bare å kjøre pent og ikke gi full gass for da mister du styringen. "Passe lette oppdrag": -Redde jomfru fra sjømonster (her må låsen skytes av, ikke monsteret!)(fra Chinatown-krysset til kysten ved Downtown) -Løpe rundt kvartal, bære eske (parkeringsplass ved giuliano brigde på central island) -Bytte racerbiler (veien som går opp til oak hill fra hoboken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå