Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg skal søke jobb nå, har jeg tenkt. På Kiwi, av alle steder. Mulig at det er en drittjobb, men penger må man ha. Jeg skal da skrive en søknad, og lurer litt på hva som kanv ære lurt å ha med i søknaden av personlig informasjon, interesser osv ved meg selv. Er det noen her som kunne gitt meg noen tips? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skriv iallefall et du er flink med folk Om du ikke har hatt en fast jobb før er det ofte greit å skryte litt av hva du gjorde i arbeidsuka. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette oppsettet pleier jeg å bruke DITT NAVN DIN ADRESSE DITT TLF.NR EVT. DIN EMAIL (Høyrejustert dato og sted) FIRMANAVN FIRMAADRESSE Hei Referer til stillingsannonsen deres i Aftenposten den 24.09 hvor dere søker etter selgere. (Litt info om deg. Gjerne alder, om du går på skole og litt sånn). (Info om dine kvalifikasjoner, tidligere relevant praksis osv.) (Hvorfor du bør få jobben. Her skrier man smisk som at man er flink med mennesker, er sosial, positiv og takler stress bra).(Litt generelt smisk som at du mer enn gjerne kommer til intervju og håper på positivt svar) Vet ikke hvor "riktig" denne er, men den fikset meg jobb på første forsøk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 "Eksempel på en jobbsøknad": http://www.dagbladet.no/dinside/2004/03/01/392258.html Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bare pass på at søknaden ikke er for lang. Bør aldri være mer enn en side. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bare pass på at søknaden ikke er for lang. Bør aldri være mer enn en side. 7027763[/snapback] den skal vel ikke være mere enn en side men CV-en kan være så lang som et vondt år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå