ZyberZombie Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Heisann. Jeg veit det er litt på kanten å poste dette her, men-men, det er så mye greie folk her. Jeg har et Soundblaster Live! 5.1 lydkort og to sett med to høytalere. Jeg har kobla ett sett til front høytaler-utgangen, og ett sett til bak-høytaler-utgangen. Jeg har stilt inn fra 2 til fire høytalere, men alikevel virker det ikke som om jeg får noen som helst from for surround, verken i filmer eller spill (eax)... Hva er feil? Jeg har tatt "test" i surround mixer og man får lyd fra alle kantene (en stemme sier hvilken høytaler lyden skal komme fra). Hmmm... noen ideer? Har lyst på surround... Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har hørt at Doom3 vil ha surround-lyd. Ellers vet jeg ikke om noen spill som støtter det, RTCW kanskje? Hm. I filmer må du ha en flerspors-avspiller, f.eks. PowerDVD 4 XP for flerspor. Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Prøvde med PowerDVD 4... og spillet var Unreal 2k3... får prøve med den leaka versjonen av Doom3 når den har spredd seg litt mer da :wink: Er det kanskje noen programmer som kan løse problemet eller noe...? Lenke til kommentar
atlmis Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er det 2 vanlig høytalere eller er det suround høytalere du har? (bass+senter+ 4 satelitt høytalere) Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Har to sett med to helt vanlige høytalere, men kortet har en utgang for bakhøytalere og en for fronthøytalere. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jeg kjører med 2 satelitter+sub (pc høytalere) + 2 vanlig hifi høytalere med forsterker, jeg har brukt den utgangen for bakhøytalere/ekstern forsterker og det funker kjempebra har samme lydkort som deg, er du sikker på at du har surround på i oppsettet Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Akkurat det samme som jeg har... hva slags innstillinger er du har, og hvor har du stilt det inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå