Gå til innhold

Nyhet om trådløs headset. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig.

Dette blir den duppeditten jeg nevner når jeg er tom for ideer hver gang noen i familien spør hva jeg ønsker med til jul.

Ikke en prioritert sak for min del, men kjekk og ha. Og sikket mye greiere enn slips og sokker.

Dog, et saftig Gears of War slips, og Saint's Row Pimp-sokker sikker kunne vært kult det også.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Hmmm....

Dette høres ikke bra ut.

Sakset fra http://xblradio.com/blogcast/?p=180

If you are one of the 360 owners who bought a wireless headset and cannot get it to work, you are not alone. It seems that many 360 wireless-headset owners are having trouble being heard! (even with their headsets on)    Issues such as: constant communication drops, excessive beeping during conversations, clarity of dialogue during chats, and a very small line-of-sight area have made the headset more of a hassle than a conveinience. Many consumers of the headset have tried, to no avail, to get support on their headset woes. So far MS has yet to acknowledge that the headset is causing a lot of consumer woes. One website, 2 old 2 play, even posted a story about their quest to get support from MS. However, in reading the article it seems we at XBLR are not alone.

Kanskje det er best å vente til de har fått kontroll på kvalitetssjekken sin.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Jeg tror nok lydkvaliteten vil øke en god del; på den 'vanlige' løsningen så må jo lyden dele båndbredde med kontrolleren og det gjør sikkert at kvaliteten må dras noe ned så det ikke går utover responsen på kontrolleren.

Det trådløse headsettet derimot ser ut som om det går direkte mot konsollen på en separat kanal og kan således overføre mer data.

Ikke at det spiller så stor rolle for meg; synes lydkvaliteten er helt ok på den 'gamle' løsningen og jeg, men har lyst på trådløst :)

7308283[/snapback]

Dere må begynne å lese på andre forum og sider enn her. :p

Har jo vært ute lenge andre steder og nesten overalt så var det dårlig rekkevidde, dårligere lydkvalitet, masse problemer etc. etc. som dukket opp.

Lenke til kommentar

Har hatt mitt siden fredag og har testet det litt de siste dagene. Litt problemer har jeg hatt, ja. Bl.a annet så vil headsettet synke seg opp mot kontroller nr2 stadig vekk. Løste dette med å koble opp kontroller nr 2 med det vanlige headsettet først, og så synke kontroller 1 og headsettet.

Men har ikke hatt dette problemet hele tiden, så det kan være at det var bare forbigående.

Lyden er helt ok. Har ikke hørt noen klage på micen ihvertfall. Høyttaleren er bedre enn på det vanlige headsettet. Syns det er lettere å høre andre ihvertfall.

Batterikapasiteten er bra syns jeg. Oppgitt til 8timer, men jeg tror nok det holder lengre.

Rekkevidden er omtrent akkurat lik som på kontrolleren.

Ellers er det helt ok å ha på seg. Måtte bruke den minste "bøylen" for å feste det til øret, men passer ikke 100%. Virker dog som det blir litt bedre over tid.

Lenke til kommentar
Så du kan trygt anbefale dette til andre?

7335930[/snapback]

Vet ikke om jeg tør å trygt anbefale noen å kjøpe på grunnlag av det jeg sier. ;)

Men jo... Foreløbig er jeg fornøyd. Jeg har forresten av og til opplevd at headsettet dropper ut slik som andre har nevnt. Men dette er helt udramatisk. Skjer bare i 1-2sek og veldig skjeldent.

Herlig å slippe ledningen! Gjorde en del slike unødvendige bevegelser i starten med håndkontrollern for "ikke å hekte ledningen i ting". :p Omtrent slik som da jeg kjøpte 360`en og spilte for første gang trådløst. :)

Husk bare å ta av headsetttet eller i det minste mute hvis man må en tur på toalettet. ;)

Lenke til kommentar
Så du kan trygt anbefale dette til andre?

7335930[/snapback]

Vet ikke om jeg tør å trygt anbefale noen å kjøpe på grunnlag av det jeg sier. ;)

Men jo... Foreløbig er jeg fornøyd. Jeg har forresten av og til opplevd at headsettet dropper ut slik som andre har nevnt. Men dette er helt udramatisk. Skjer bare i 1-2sek og veldig skjeldent.

Herlig å slippe ledningen! Gjorde en del slike unødvendige bevegelser i starten med håndkontrollern for "ikke å hekte ledningen i ting". :p Omtrent slik som da jeg kjøpte 360`en og spilte for første gang trådløst. :)

Husk bare å ta av headsetttet eller i det minste mute hvis man må en tur på toalettet. ;)

7337291[/snapback]

[/quot

problemet med det ne headsettet er at om man har høy lyd på anlegget så hører de i andre enden dette sykt godt..det er det store minuset i forhold til det gamle med kabel.så j sitter ofte med det gamle akkurat pga detta..men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...