Straffa Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 The headset will use the same 2.4GHz radio technology used by the Xbox 360 wireless controller, and will have a range of up to 30 feet from the console. An Xbox 360 can handle up to four headsets and four wireless controllers simultaneously. The battery life on the unit clocks in at eight hours, and each headset will come with an AC adapter for recharging. Microsoft also says the voice quality on the wireless headset is a dramatic improvement over the wired headset that's currently available. The company also points out that the headset supports "Microsoft Voice Command for selected games," but did not specify which games will include the feature. Link Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det må jeg ha. Hater den ledningen og den dårlige lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Blir nok ein sikker invistering. Bruker egentlig ikkje det headsettet eg har så veldig mye. Men skal passe på å ta ting meir i bruk når dette kommer i hus Ser jo vanvittig flott ut også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har de gått ut med noen pris? Har lest 500 spenn (spekulasjon, selvsagt), og vet ikke om det er verdt det. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Har de gått ut med noen pris? Har lest 500 spenn (spekulasjon, selvsagt), og vet ikke om det er verdt det. 6959099[/snapback] The Xbox 360 Wireless Headset will retail for $59.99 in November. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I norske kroner..? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vi kan vel forvente rundt 500 kroner? Uansett så ville jeg ikke betalt 500 kroner for de greiene der, da kjøper jeg heller et Sennheiser-headset. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I norske kroner..? 6959172[/snapback] 347 kr, men med norkse whatchamacallit så er prisen oppe i 449,-.. Eller 499,-.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vi kan vel forvente rundt 500 kroner? Uansett så ville jeg ikke betalt 500 kroner for de greiene der, da kjøper jeg heller et Sennheiser-headset. 6959193[/snapback] Poenget er vel mer det å snakke over Live og å bruke "Spesifike Voice Commands" i spill... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Billig er den ikke. Jeg skal nok ha den fordet Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Håpar på det, men tvilar sterkt på at tale-kvaliteten vil gå opp med det trådlause headsettet. Uansett så får ein sjå - eg skal hvertfall ha det. Etter 360 kom har eg blitt meir og meir anti-ledningar Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vurder det der for å kvitte meg med kabelen. Lydkvaliteten er jeg fornøyd med. Hvis det er dårlig lyd av og til er det nesten alltid brukerfeil. Folk som spiser på micen sin og lignende. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Håpar på det, men tvilar sterkt på at tale-kvaliteten vil gå opp med det trådlause headsettet.Uansett så får ein sjå - eg skal hvertfall ha det. Etter 360 kom har eg blitt meir og meir anti-ledningar 6960389[/snapback] Microsoft also says the voice quality on the wireless headset is a dramatic improvement over the wired headset that's currently available Det betyr vel at det ikke kan bli dårligere. Blir greit med helt kabelfri X360 Alt er trådløst hos meg unntagen den lille ledninigen fra kontrolleren til X360. Har noen kompiser jeg "ringer opp" og da er det jo greit å ikke drasse rundt med selve kontrolleren når jeg snakker med de. Er stadig innom kjøleskapet for å hente øl, eller gjort andre ting i huset mens jeg snakker med folk Endret 28. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som har bestillt dette? Sitter med visa-kortet på bordet her etter å ha bestillt GOW og vurderer sterkt å betille dette headsettet også. Slippes 31.Oktober i følge Video Games Plus. Og som avanore sier: Høres veldig greit ut å slippe å dra kontrolleren med seg rundt omkring i leiligheten! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja eg skal så 100% ha dette, men har ikkje forhåndsbestillt det da. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Absolutt spill har dette inne nå. Mitt headset ligger i postkassen nå om noen timer regner jeg med. Noen som har fått testet det nå? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg tror nok lydkvaliteten vil øke en god del; på den 'vanlige' løsningen så må jo lyden dele båndbredde med kontrolleren og det gjør sikkert at kvaliteten må dras noe ned så det ikke går utover responsen på kontrolleren. Det trådløse headsettet derimot ser ut som om det går direkte mot konsollen på en separat kanal og kan således overføre mer data. Ikke at det spiller så stor rolle for meg; synes lydkvaliteten er helt ok på den 'gamle' løsningen og jeg, men har lyst på trådløst Endret 18. november 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er det noen som vet om det trådøse headsetet er tilgjengelig i butikker her til lands ennå? Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326570 Slippes altså rundt den 23. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Får min i posten i kveld. Bestillte i går. Bestillt fra absoluttspill.no Utrolig flinke folk som jobber der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå