Gå til innhold

Nyhet om trådløs headset. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

The headset will use the same 2.4GHz radio technology used by the Xbox 360 wireless controller, and will have a range of up to 30 feet from the console. An Xbox 360 can handle up to four headsets and four wireless controllers simultaneously. The battery life on the unit clocks in at eight hours, and each headset will come with an AC adapter for recharging.

Microsoft also says the voice quality on the wireless headset is a dramatic improvement over the wired headset that's currently available. The company also points out that the headset supports "Microsoft Voice Command for selected games," but did not specify which games will include the feature.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håpar på det, men tvilar sterkt på at tale-kvaliteten vil gå opp med det trådlause headsettet.

Uansett så får ein sjå - eg skal hvertfall ha det.

Etter 360 kom har eg blitt meir og meir anti-ledningar :)

6960389[/snapback]

Microsoft also says the voice quality on the wireless headset is a dramatic improvement over the wired headset that's currently available

Det betyr vel at det ikke kan bli dårligere.

Blir greit med helt kabelfri X360 :)

Alt er trådløst hos meg unntagen den lille ledninigen fra kontrolleren til X360.

Har noen kompiser jeg "ringer opp" og da er det jo greit å ikke drasse rundt med selve kontrolleren når jeg snakker med de.

Er stadig innom kjøleskapet for å hente øl, eller gjort andre ting i huset mens jeg snakker med folk :D

Endret av avanore
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg tror nok lydkvaliteten vil øke en god del; på den 'vanlige' løsningen så må jo lyden dele båndbredde med kontrolleren og det gjør sikkert at kvaliteten må dras noe ned så det ikke går utover responsen på kontrolleren.

Det trådløse headsettet derimot ser ut som om det går direkte mot konsollen på en separat kanal og kan således overføre mer data.

Ikke at det spiller så stor rolle for meg; synes lydkvaliteten er helt ok på den 'gamle' løsningen og jeg, men har lyst på trådløst :)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...