Marti Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg leste litt på SLIZone, og fikk med meg at 7900GS kortet til nVidia ikke støttet SLI. Dvs, kort som 6800 ultra, 7800GT, 7600GT osv støttet SLI, men 7900GS ble ikke nevnt. Er dette en feil eller støtter faktisk ikke GS kortet SLI? Virker veldig rart egentlig. Hvis noen vet, vær så vennlige . Hugs and kisses. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Designed for extreme HD gaming, the NVIDIA® SLI™-Ready GeForce® 7900 graphics processing units (GPUs) deliver the most graphics performance bang for your buck, including ultra-realistic gaming experiences and resolutions up to 2560x1600. A 256-bit memory interface and fast GDDR3 memory enable blazing graphics performance with maximum quality so you don’t have to choose between frame rates and image quality. Need a break from gaming? The GeForce 7900 GPU also delivers smooth, high-definition video playback and crisp picture quality thanks to its advanced NVIDIA® PureVideo™ technology. If you are searching for an extreme HD gaming and video experience on the PC, look no further than a GeForce 7900 GPU. Available Models: GeForce 7900 GTX, GeForce 7900 GT, and 7900 GS Les mer her Endret 28. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Marti Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Takk så mye . Ser ut til at jeg får samme svar fra denne siden. Altså, 7900GS ER SLI kompitabelt . Takk for hjelpen, dette var den siste delen jeg trengte til nye maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå